Ga naar inhoud


Updates VTI 9.x via update menu


Dpaki

Aanbevolen berichten

Beste mensen, 

 

 

Misschien is de vraag al beantwoord. Ik kon het echter niet vinden. 

 

Op mijn VU+ Duo2 zie ik onder het VTI Panel ook het kopje updates staan. Toen ik net VTI geinstalleerd had heb ik de meest recente daarvan geinstalleerd. Maar ik blijf oudere updates zien en ondertussen zijn er weer nieuwe bij. 

 

Wat is nou de bedoeling? Moet ik 1 voor 1 al die updates installeren of is het voldoende om gewoon de nieuwste te installeren en neemt dit dan ook alle oudere updates mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

gewoon op updaten klikken en dan wordt er gekeken wat er nog niet geinstalleerd is aan updates. Daarna je box herstarten en klaar. Als er updates zijn voor plugins die jij niet hebt geinstalleerd, dan worden die niet geinstalleerd op jouw box. Alles wat je al geinstalleerd hebt aan updates wordt niet nog eens geupdate, alleen wat er ontbreekt zal worden toegevoegd.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je klikt op updaten ,na het updaten vraagt je box om een herstart.

Na de herstart kan je wel weer op update drukken dan geeft je box aan: alles is up-to-date dus zal hij geen updates meer gaan installeren.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

dat zeg ik, zodra je op updaten klikt wordt alles wat voor jou box van toepassing is en nog niet geinstalleerd is gedownload en geinstalleerd. Als je zoals stevie-v zegt na de reboot nog eens kijkt zie je dezelfde updates nog steeds staan. Als je dan op update drukt zal er niets gedownload worden omdat je box al helemaal up 2 date is.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.1.1.10 updaten

 

Je krijgt de kans om iets nieuws en meestal beters aan de software toe te voegen

Dus maak je een backup voorafgaand aan het updaten dat gaat per datumentijd op het door U gewenste medium dat je eenmalig instelt

 

Na het maken van een backup doe je die update bevestigen die aangeboden wordt.

Het updaten start en de receiver zal opnieuw initialiseren / herstarten.

Daarmee is alles wat nieuw en beter of verbeterd is onderdeel van je software.

 

Eenvoudiger kan bijna niet.

 

Vergelijk je het met automatisch nightly builds op je machine zetten van Openpli ben je met een heel ander procedere bezig.

dus vergelijk het niet

je moet het aanbod begrijpen en de update procedure ook ingeschakeld hebben.

 

WAAR je backupped voorafgaand aan het updaten hebben we al besproken.

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...