Ga naar inhoud


Server en client conflict


Aanbevolen berichten

Ik probeer voor de verandering een home-share op te zetten met mijn NAS, dat gaat gedeeltelijk goed dat wil zeggen, het ene kanaal geeft beeld maar sommige anderen niet. Als ik dan de logs  van de server en de client vergelijk geeft de server een fatsoenlijke responstijd (290 ms) weer, maar de client komt met de mededeling not found (2 ms), wat gebeurt hier? 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beide werken met oscam, de server heeft er een Tripe Reader aan hangen. Indien nodig kan ik wel configuratie mee plakken.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide werken met oscam, de server heeft er een Tripe Reader aan hangen. Indien nodig kan ik wel configuratie mee plakken.

 

Ik ben benieuwd hoe je die Triple Reader aan de gang hebt gekregen eigenlijk...

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer voor de verandering een home-share op te zetten met mijn NAS, dat gaat gedeeltelijk goed dat wil zeggen, het ene kanaal geeft beeld maar sommige anderen niet. Als ik dan de logs  van de server en de client vergelijk geeft de server een fatsoenlijke responstijd (290 ms) weer, maar de client komt met de mededeling not found (2 ms), wat gebeurt hier? 

 

Logs + configs posten

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...