Ga naar inhoud


Ik kan de zenders niet in de juiste volgorde zetten?(geen verplaats modus vinden


Aanbevolen berichten

Goedemorgen ik heb gisteravond OSCAM geinstalleerd en nu staan de3 nederlandse zenders wel op volgorde  maar de andere zenders zoals de sport zenders en de filmnet zenders die staan ergens in de 60 die wil ik graag naar voren halen zodat ik alle zenders onder elkaar heb staan .

Wie kan mij vertellen hoe ik dat moet doen?

Ik had eerst CCcam en daar stond een verplaats modus bij dus dat was blauwe knop indrukken en verplaats modus inschakelen . Maar ik kan nu bij OSCAM nergens wat vinden om de zenders te verplaatsen wie kan mij vertellen wat ik moet doen om de zenders in de goede volgorde te zetten.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In je zenderlijst: menu, 'verplaatsmodus activeren'.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Zenderverplaatsing c.q. indeling heeft absoluut niets met OSCam of wat voor softcam te maken. Dat zorgt alleen voor de communicatie met je kaart. Eventueel kun je de fastscan plugin gebruiken. Staat alles automatisch op providervolgorde en in het correcte bouquet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad.Je kan het via een programma DBE.Of in openvix op TV drukken zodat je de favorietenlijst vertikaal krijgt.Dan op je bouket gaan staan en ok drukken.Dan zie je de zenders (van dat bouket) en kan je een menu oproepen door op de knop menu te drukken.Daar staan alle mogelijkheden.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aangezien dit niets met oscam te maken heeft wordt dit onderwerp gesloten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...