Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik zag op eaby dat er ook kaarten voor fransat te krijken zijn. Weet iemand of die nog wel werken met oscam. Ik weet wel dat ze onbeperkt geldig zijn en de zelfde zenders bieden als tntsat. Alleen zitten de zenders op 5w.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag op eaby dat er ook kaarten voor fransat te krijken zijn. Weet iemand of die nog wel werken met oscam. Ik weet wel dat ze onbeperkt geldig zijn en de zelfde zenders bieden als tntsat. Alleen zitten de zenders op 5w.

Ik heb fransat HD kaartje met oscam en draait als een zonnetje, mits de juiste reader config natuurlijk.

Gelukkig werkt dit zo, want met de officiele bijgeleverde CI+ module krijg ik het kaartje niet aan de praat in DM7020 HD, zelfs na het installeren van enigma2 CI+ patch.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welke versie van de kaart heb je. Ik las ergens dat een kaart met viaccess 6 niet werkte. Dat je dus en viaccess 5.0 kaart moet hebben. Heb jij nog kaart met het oude logo of met het nieuwe logo? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de nieuwe kaart met HD logo, aangekocht met module in Februari 2016

Hoe kom jij aan deze kaart en is deze kaart als je hem koopt standaard als geactiveerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even terug naar Fransat...  Een CKu LNB sluit je volgens mij niet 1-2-3 even op een reguliere Enigma2 ontvanger aan tesamen met de reguliere LNB's voor de Astra's....

Of kan dat wel ?

5.0°W Eutelsat 5 West A

CKu

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nogmaals gecheck en ..... Dank voor de hulp. Even een lnb bijzetten. France 2/3 zijn fta en die zoek ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels ook een Fransat kaart versie 6. Werkt prima in Oscam. Is het ook moeilijk om andere pakketten die er bij horen werkende werkende te krijgen in oscam

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels ook een Fransat kaart versie 6. Werkt prima in Oscam. Is het ook moeilijk om andere pakketten die er bij horen werkende werkende te krijgen in oscam

Ik heb inmiddels ook het bis tv pakket werkend in oscam. Nu nog proberen de zenders van Baskenland open te krijgen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook een nieuw Fransat HD kaartje aangeschaft.
Een [reader] voor Fransat aan oscam.server toegevoegd.
Even op ARTE HD gezet en binnen enkele tellen kaart geactiveerd en beeld.
Naast de ongecodeerde zenders, openen deze gecodeerde zenders:

6TER HD
ARTE HD
BFM TV HD
C8 HD
CANAL + HD
CHERIE 25 HD
CSTAR HD
FRANCE 3 HD (+regionalen)
FRANCE 5 HD
FRANSAT ULTRA HD DEMO
GULLI HD
HD1 HD
i>TELE HD
L'EQUIPE 21 HD
LCI
LCP HD
M6 HD
NRJ12 HD
NT1 HD
NUMERO 23 HD
QVC
RMC DECOUVERTE HD
TF1 HD
TMC HD
TV5 Monde FBS
W9 HD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de 2 zenders uit Baskenland ook open. Heel simpel om te doen gewoon een anders uit Frans Baskenland op geven en het werkte bij mij. Nu heb ETB 1 en ETB 3 ook open.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aanvraag ook maar eens geprobeerd. Vrijschakeling ETB1 & ETB3 tussen de 24 en 48 uur.

bewerkt door satmaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites