Ga naar inhoud


Fransat


Aanbevolen berichten


wat heb je eigenlijk meer dan met het BIS pakket ? Met de kaart en oscam heb ik gewoon volgens mij de basiszenders open die in de doc van de kaart staan + enkele die gewoon extra opengaan zoals Cstar HD,HD1 HD , NT1 HD, C8 HD,numero 23 HD, cherie 25 HD, RMC decouverte , l'écuipe en Cnews  .

 

Ps : er kwam dus juist voor ik plaatste een antwoord en heb dus deze open  met een enkele config oscam  :

Les 27 chaînes gratuites de la TNT HD aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zijn op mijn fransat kaart open:
Option PANORAMA
Option CINESPORT

http://www.fransat.fr/bis-tv/

 

buiten de tnt zenders, beeld op o.a. deze extra zenders:
AB1, AB MOTEURS, ACTION, ANIMAUX, CHASSE ET PECHE, CRIME DISTRICT, EQUIDIA, GAME ONE, GOLF CHANNEL,
MANGAS, Melody, PARAMOUNT CHANNEL, RTL9, SCIENCE ET VIE, TEVA, TOUTE L'HISTOIRE, TREK

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een abonnement op bis panorama, Maar als je op dit moment je kaart op de site registreert krijg je ook de andere bis pakketten (behalve de prono) en het kinderpakket melody en beinsport voor 15 dagen. Vandaar dat ik die extra zenders in oscam wil hebben werken.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zijn bij mij open:

Option PANORAMA

Option CINESPORT

http://www.fransat.fr/bis-tv/

beeld op onder andere deze extra zenders:

AB1, AB MOTEURS, ACTION, ANIMAUX, CHASSE ET PECHE, CRIME DISTRICT, EQUIDIA, GAME ONE, GOLF CHANNEL,

MANGAS, Melody, PARAMOUNT CHANNEL, RTL9, SCIENCE ET VIE, TEVA, TOUTE L'HISTOIRE, TREK

Ik denk als jij je kaart registreert bij fransat je wel kan zien hoe lang ze nog open blijven en als je hem in een ci plus module doet ook beeld krijgt op bein sport en het kinderpakket. Melody valt niet onder bis dat is gewoon fransat

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wordt het bis pakket vanzelf geactiveerd? Ik heb geen aanvraag gedaan.

Het kaartje was nieuw en ongeactiveerd en was alleen voor de tnt zenders actief.

Ik ben gisteren ingelogt op fransat.fr en dat ging van zelf voor 15 dagen. Ik heb op bis panorama een abonnement dus heb die altijd open.

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal gaan updaten en kijken of het dan beter werkt

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het daardoor komen dat ik nu opeens ook het bis pakket erbij heb. Heb sindskort oscam versie 11283 op de box staan.

Probeer je kaart is te registeren op fransat.fr. daar kan je dan zien of het een proef periode is. Ik heb nu r11289 er op staan, maar beinsport en het kinder pakket gaan nog niet open.

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi om te weten.Ik heb eigenlijk alleen interesse in de onbeperkte gratis zenders dus hoef ik niks te veranderen en weet ook dat ik de juiste instellingen heb.Allen hartelijk dank.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer je kaart is te registeren op fransat.fr. daar kan je dan zien of het een proef periode is. Ik heb nu r11289 er op staan, maar beinsport en het kinder pakket gaan nog niet open.

Waarom zou ik de kaart registreren. Ik heb die enkel gekocht voor de tnt zenders, waarvoor geen registratie nodig is.

De tijdelijke extraatjes heb ik niet nodig en heb ook niet gevraagd om bis vrij te schakelen. Ik wacht gewoon af.

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...