Ga naar inhoud


Fransat


Aanbevolen berichten

Waarom zou ik de kaart registreren. Ik heb die enkel gekocht voor de tnt zenders, waarvoor geen registratie nodig is.

De tijdelijke extraatjes heb ik niet nodig en heb ook niet gevraagd om bis vrij te schakelen. Ik wacht gewoon af.

Dan kan je de 2 zenders uit bakenland ook open krijgen.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als iemand weet hoe bein sport en het kinderpakket opengaat dan gaat die ook open bij iedereen

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor die zenders heb een 3DES key nodig

deskey = xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Is die key bekent en als die bekent is weet iemand die.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nieuwe oscam 11289 geïnstalleerd en plotseling krijg ik er allerlei zenders bij. Niet de twee ETB's, geen beIN SPORTS (behalve b S ACTU = FTA?) maar wel een reeks andere. Ik ben nog wat aan het experimenteren, maar het is wel duidelijk dat de oscam-versie er inderdaad flink toe doet.

Mijn configuratie ziet er nu zo uit:

 

[reader]
label                         = Fransat_smargo
protocol                      = smargo
device                        = /dev/ttyUSB0
caid                          = 0500
detect                        = cd
deprecated                    = 1
group                         = 1
ident                         = 0500:041950,041960,041970,041980
aeskeys = 0500@041950:******;0500@041960:******;0500@041970:******;0500@041980:******

 

Ga nog wat andere idents toevoegen, maar met bovenstaande oscam.server en oscam r11289 krijg je al meer dan het standaardpakket. Zonder extra aanmelding, Maar voor hoe lang?

 

Mijn 2 entitlements zijn alleen voor 041950, met twee verschillende data.

 

P.S. een deskey en een boxkey heb ik tot nu toe alleen voor TNTsat nodig.

aangepast door MaartenM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mij afvraag: zonder die handmatige idents toe te voegen werkt het dan niet ofzo?

Volgens mij is dat nl een overbodige handmatige toevoeging want als de kaart geinit wordt leest oscam die idents zelf uit en voegt ze toe.

Inderdaad, het werkt ook zonder. Ik heb de "ident" regel uitgeschakeld met een #, ook bij de tntsat-kaart, en de boel doet het gewoon.

Je hebt ze wel nog nodig voor de aeskeys.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik een andere vraag.

 

Ik heb 1 kaart en twee ontvangers. Ergens terug zei iemand dat ik de kaart in de ene ontvanger kon aanspreken vanuit de andere. Daarom dat ik de vraag in dit onderwerp stel.

Kan iemand mij uitleggen hoe? De ontvangers hebben vaste IP-nummers. Ik neem aan dat ik iets met protocol en het device moet doen.

 

Ik heb het al geprobeerd met een smartwii, een kastje waarin je kaart gaat en draadloze clientkaarten in de ontvangers. Dat werkt (nog) met de kaarten van CD, maar niet met de kaarten van Fransat en TNTsat.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss kan iemand hier dan een lijstje zetten met de kanalen die open gaan ?

 

edit deze gaan bij mij open met 41950 :

 

6TER , ARTE HD , C8 HD , CHERIE 25 HD , CNEWS HD , CSTAR HD , TF 1 HD , FRANCE 2 HD, FRANCE 3 HD , FRANCE 4 HD , FRANCE 5 HD , FRANCE O , GULLY HD , HD1 HD , L'EQUIPE HD , LCP HD , M6 HD , NRJ12 HD , NT1 HD , NUMERO 23 HD , RMC DECOUVERTE HD , TMC HD , W9 HD

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...