Ga naar inhoud


TVV Handelspraktijken


WVtotdetweede

Aanbevolen berichten

 

 

 

Als TVV tussen het tijdstip van bestelling en levering al niet meer wil communiceren hou ik het voor bekeken. VOOR levering had ik de koop al geannuleerd en dit TVV laten weten, het dan bij levering toch nog aanvaarden vond ik niet kunnen dus had ik de zending geweigerd = niet afgeleverd dat is voor mij hetzelfde. Dat het forum het mij kwalijk nam dat ik dat niet van bij de start melde is jammer maar helaas

Dat je ,voor ontvangst, de aankoop hebt geannuleerd was je volste recht (na aankoop heb je 14 dagen bedenk tijd) maar was in deze situatie niet zo vanzelfsprekend. De invloed vooraf van veel negatieve reacties over TVV heeft je tot dit besluit geleid, bedenk wel dat je op forums vaak alleen de negatieve reacties hoort, de positieve consumenten bezoeken vaak deze fora niet, heel eenvoudig omdat ze tevreden zijn. Dus nu toch geld terug dus zaak closed en dat het forum je iets kwalijk neemt is jouw interpretatie van de geleverde commentaren, had ik persoonlijk geweten dat bij jou "niet ontvangen" en "geweigerd" hetzelfde was dan had dat mij een week uitsluiting op dit forum kunnen voorkomen, maar daar ging IK, volgens de regels even in de fout.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites


@astro iris, ben je echt een week geschorst geweest, jammer dat te horen. Wie iets post op een forum weet dat hij medestanders maar ook niet idee delers als reageerders gaat krijgen. Ik heb me nooit echt daaraan gestoord ik kan daartegen. Dus jammer van je schorsing.

 

 

Nu over het voorval, achteraf gezien had ik misschien veel kunnen voorkomen door het pakket te aanvaarden en de dag erna terug te sturen. Maar ik was zo boos dat ik steeds mail en bel naar TVV zonder dat die reageren dat ik even niet helder kon denken. Nu nog even over TVV zelf, gisteren 24 juni ontving ik een mail, het geld was dan al vanuit M7 op mijn rekening gezet, "meneer u heeft ons op 1 juni een mail gestuurd maar ik zie nu dat u de koop heeft geannuleerd" "klopt dit meneer?," Hebben die echt 23 dagen nodig om te antwoorden? Maar voor de rest niets hoor, geen excuus, geen bericht van terugbetaling.

 

M7 Luxenburg is echt wel top, die hebben veel begrip betoond en deden veel moeite om Nederlands te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@WVtotdetweede ,niets van aantrekken hoor, soms schrijft een mens eens iets in een eerste opwelling, dat is namelijk het grote minpunt van internet, je bericht is weg en dan is het te laat. Dat TVV 23 dagen nodig hadden om te reageren is inderdaad lang, maar vergeet niet dat het pakket ook een tweetal weken ergens in een magazijn heeft gelegen voordat het retour ging, daarom bestel ik weinig via websites , in mijn opinie geeft kopen via dealer of plaatselijke winkelier je wat meer zekerheid, gelukkig is de zaak voor jou nog goed afgelopen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel vanwege dat ik in een boerengat woon, en buiten belgië het veel goedkoper is veel via webschops.

Ik heb ook al teruggestuurd, en altijd perfect.

Tvv, is inderdaad soms zeer slecht bereikbaar, maar de laatste keer geluk.

Maar zoals diversen schrijven, als je, je tijdens de bestelling bedenkt, het gewoon aanvaarden, en de retour procedure van het bedrijf gebruiken. Anderen die ik ken besteld veel via schops en ook nog moeten terugsturen, alles liep perfect.

Volgens mij is het verstandig altijd het pakket te aanvaarden en indien niet tevreden, de retourzending procedure van de webschop inroepen.

Maar tvv zou wel een betere helpdesk kunnen gebruiken!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...