Ga naar inhoud


TVV Handelspraktijken


WVtotdetweede

Aanbevolen berichten

Opletten met TVV. Ik heb op 29 mei 2016 via de website een basisset besteld. Op 2 juni laat ik TVV weten van de aankoop af te zien, ik had op internet dan vele ontevreden klantencomments gelezen. Ik had TVV verzocht de aankoop te annuleren. Vandaag telefoon van TVV; " Meneer, u heeft de set nooit teruggestuurd, wij kunnen dus onmogelijk terugbetalen". Ik heb nooit een set ontvangen. Na vele tevergeefse telefoontjes en mails, je geraakt niet binnen op de telefoon en mails worden niet beantwoord. Nu weer dit. Weg zijn mijn 211 eurotjes vrees ik

Link naar reactie
Delen op andere sites


ombudsman inschakelen en dreigen met proces en media via FB.Als je alles officeel hebt gedaan hebben ze geen poot om op te staan.zeker de mails bewaren.

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is het probleem van de vooruitgang, gemakkelijk om alles te bestellen via het web, maar als er achteraf problemen zijn, gaan de poppen aan het dansen. Daarom schaf ik altijd alle materiaal aan via officiële dealer, misschien ouderwets, maar nooit problemen zoals deze. Probleem is nu natuurlijk bewijzen dat je nooit de set hebt gekregen, het enige dat je kan is een bewijs vragen aan TVV dat ze de set hebben opgestuurd. Nog een bijkomende vraag, wat was het setje? receiver, schotelset?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het probleem lijkt meer om in gesprek te geraken met TVV.

In Nederland hebben ze daarvoor de afdeling Webcare waar je met dit soort problemen terecht kunt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt me raar dat je een set bestelt en een paar dagen later opzegt...

Normaal ontvang je de zaak, en stuur je terug via dezelfde weg als je ontving.

TVV heeft bij jou niet echt een faire kans gehad lijkt me

Toch beter eerst goed nadenken vooraleer te bestellen.

Maar als je opzegt moet dat zondermeer kunnen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vraag aan de pakketdienst. Postnl is nog in behandeling. Ik,wou via hen vernemen wat er met het pakket gebeurd is

 

Heb je wel een track/trace code gehad dan?  Zo niet dan is het toch niet jou probleem?   Jij hebt er binnen 14 dagen vanaf gezien en voor de rest zoeken ze het maar uit. Ik zou de bank even bellen en vragen het bedrag te storneren, zolang je niet zelf hebt overgemaakt kan dit gewoon.

 

Als dat niet lukt brief of telefoontje naar TVV dat je volgens hun eigen voorwaarden binnen 14 dagen hebt afgezien van het abonnement en je graag binnen 14 dagen het geld op je rekening terug ziet. Zo niet komen er kosten bij.   En die apparatuur heb jij niet ontvangen dus is het ook niet jou probleem als het bij een postbedrijf is kwijt geraakt.  (als ze het al hebben opgestuurd)

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag antwoord van postnl. "Meneer gelieve u te wenden tot de verzender, hij moet een vraag tot onderzoek aan ons richten." TVV geeft niet huis en trekt zich er niets van aan. Zij hebben hun geld geiind en volgens hen heb ik het pakket aanvaard. Wat niet klopt. Maar waarom zou TVV iets ondernemen, als ze iets ontdekken moeten ze me terug betalen. En dat willen ze dus niet. Vandaag klacht ingediend bij de ombudsman voor telecommunicatie ben eens benieuwd wat dit gaat opleveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...