Ga naar inhoud


Nieuw Android Tablet


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen een Samsung Tab S2 Android tablet, de verkoper raadde mij aan een virusscanner te installeren, is dat verstandig of beter echt nodig? Iemand met ervaring die iets meer kan vertellen? 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik doe al jaren zonder. Zowel op tablet als telefoon. Maar ik gebruik ze ook alleen maar om een beetje te internetten. Geen bankzaken.

Jij bepaalt of je het nodig vindt of niet.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internetten, digitale krant en hier in huis wat apps gebruiken, meer doe ik er ook niet mee dus ik weet genoeg!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

.... Maar of de verschillende aan Android gerelateerde virusscanners deze Malware of wat dat dan ok mag zijn daadwerkelijk herkennen en zo nodig executeren is nog maar de vraag.

 

Ik heb een tijdlang diverse virusscanners uitgeprobeerd maar had daar geen al te hoge pet van op maar dat is nu intussen alweer 2 jaar geleden.