Ga naar inhoud


Nieuw Android Tablet


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen een Samsung Tab S2 Android tablet, de verkoper raadde mij aan een virusscanner te installeren, is dat verstandig of beter echt nodig? Iemand met ervaring die iets meer kan vertellen? 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik doe al jaren zonder. Zowel op tablet als telefoon. Maar ik gebruik ze ook alleen maar om een beetje te internetten. Geen bankzaken.

Jij bepaalt of je het nodig vindt of niet.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internetten, digitale krant en hier in huis wat apps gebruiken, meer doe ik er ook niet mee dus ik weet genoeg!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

.... Maar of de verschillende aan Android gerelateerde virusscanners deze Malware of wat dat dan ok mag zijn daadwerkelijk herkennen en zo nodig executeren is nog maar de vraag.

 

Ik heb een tijdlang diverse virusscanners uitgeprobeerd maar had daar geen al te hoge pet van op maar dat is nu intussen alweer 2 jaar geleden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Tja, wat verwacht je anders van een OS die is ontworpen voor fotocamera's en aangepast is voor andere apparaten?

 

Onzinnige opmerking. Het is ontworpen als tegenhanger van het gesloten systeem van Apple. Het heeft daarom Linux als kernel. Open systemen hebben veel voordelen wat het succes van Android verklaart. Er zitten ook nadelen aan. De meeste sites zijn niet erg duidelijk over hoe je Hummingbad kunt oplopen. Het downloaden en installeren van applicaties buiten de app-store om lijkt de boosdoener.

 

Onveilig internet gedrag dus, niks nieuws onder de zon.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...