Ga naar inhoud


2 vraagjes films. plugins en verkleinen van beeld


patsilverbug

Aanbevolen berichten

Hallo

 

wie kan mij zeggen of en plugins zijn voor films te zien op de ontvanger en waar je ze evt kunt vinden en hoe te installeren.

 

 

is er een mooie site waar je plugins kunt terugvinden met evt. uitleg voor zowel wat ze doen en waar te downloaden met name natuurlijk die al niet bij de applicaties staan

 

Verder:

 

Bij mijn andere iqon ontvanger kan ik het beeldschermformaat aanpassen aan mijn televisie. Is er een instelling of knop waardoor ik op deze ontvanger ook mijn beeldgrootte kan aanpassen

 

bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


6gBit Flash 512 mb memory 400hhz mps processor. kun je hier iets mee?  graag eerst even voor deze ontvanger wat ik hiermee kan als het gaat om:

 

wie kan mij zeggen of en plugins zijn voor films te zien op de ontvanger en waar je ze evt kunt vinden en hoe te installeren.

 

 

is er een mooie site waar je plugins kunt terugvinden met evt. uitleg voor zowel wat ze doen en waar te downloaden met name natuurlijk die al niet bij de applicaties staan

 

Verder:

 

Bij mijn andere iqon ontvanger kan ik het beeldschermformaat aanpassen aan mijn televisie. Is er een instelling of knop waardoor ik op deze ontvanger ook mijn beeldgrootte kan aanpassen

 

welke Linux ontvanger is evt wel een goede die nog te koop is met 2 scart aansluitingen want wil graag ook naar dvd recorder kunnen kopiëren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sites waar je (gratis) (Illegaal?) mooie films kunt zien worden hier niet gedeeld in verband met de huisregels.

 

Kijk eens bij Netflix.

 

Verder zou het nuttig zijn te weten welk image of software je op je ontvanger gebruikt om de vraag over het beeldformaat te kunnen beantwoorden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje jammer dat de vraag meteen gaat over het (illegal) binnensluizen van films... Overigens zul je de SCART aansluitingen steeds minder gaan vinden. Content is bijna allemaal HD en dat gaat niet  over SCART (wel als op de SCART ook component video wordt aangeboden). SCART RGB of CVBS (wat door de gangbare DVD recorders wordt gebruikt) doet slechts SD.....

 

Als het de TS puur om gratis films gaat dan kan hij beter via de nieuwwsgroepen of torrents gaan downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...