Ga naar inhoud


Verjaardag update Windows 10


Emekli

Aanbevolen berichten

als u het nodig heeft installeert u ook beëlzebub 666

maar alle gekheid op een stokje, natuurlijk zijn dat ondoordachte schoonheidsfoutjes die oude klanten opvallen <> nieuwe klanten weten niet beter

 

't loopt nog en ik heb het nodig voor snel CAD-tekenwerk, meer gaat bij mij via Linux

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb gisteren ook een normale update gehad. Niets voorbij zien komen van de feestelijke update. Zouden ze hem al on-hold gezet hebben?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst niet willen hebben, dan komt er een dag dat het niet werkt en daarna moet je HIER even gaan kijken om de update alsnog te krijgen indien je computer niet vast is gelopen na alle pogingen om die update's te weigeren. :)

 

post-51681-0-65078000-1470825450.jpg

post-51681-0-14784800-1470825813_thumb.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ook nog te proberen, de link van microsoft (onderste).

 

 

About the Windows 10 Anniversary Update

Windows just keeps getting better and better.
 
The Windows 10 Anniversary Update is the second big update since the launch of Windows 10. It's full of great new features that customers told us they want. The Windows 10 Anniversary Update will automatically download and install when it becomes available for your device (your device will be running Windows 10 Version 1607 after it's installed). Want it now? Click the button below to get it.
 

Get the Anniversary Update now

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er vanuit dat de update vanzelf langskomt. Ik voel geen enkele behoefte de update zelf erop te zetten.

 

Leuke link wel met die nieuwe features. Zie je iemand zijn agenda bijwerken met aan de rechterkant zo'n irritant bewegende advertentie. Bedoelen ze dat soms met die fantastische nieuwe mogelijkheden?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij kun je hier:

https://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrade?tduid=(14c348e893a91089cb2980533c6ee123)(256380)(2459594)(TnL5HPStwNw-0FBZfNm6YPFXNhiu3o52rA)()

nog steeds gratis updaten naar W10.....je moet alleen een handicap hebben....draag je een bril?......dan heb je dus een protese....en ben je dus gehandicapt....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

De update draait hier al een tijdje na een geforceerde update. Niet veel schokkends kunnen ontdekken buiten het feit dat sommige bestandsassociaties weer terug gezet zijn ten voordele van de Microsoft apps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad waardeloos, het enige wat je kan doen is reageren op de update's en dan zelf even op reboot drukken aan het einde van de update.

Enige voordeel is, ten opzichte van de oude situatie, dat de update's voor de tweede en volgende computer in het netwerk hun update sneller binnen hebben (wel alles moet dan aanstaan).

Tijdens het binnenhalen, wat je niet van te voren weet, is het ook erg leuk dat je computer ineens gek traag is maar ja dan weet je in het vervolg dat er dan een update binnen komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Traag?

 

Hij legt de hele internet verbinding plat voor alle andere toepassingen.

Windows 10 en een 1 Mb internet verbinding zuigt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo vandaag even alles voorzien van de nieuwste versie windows 10. Alleen de asus tab van mijn vrouw was een beetje een lastige. Ding had nog 1 Gig vrij. Alle overbodige zooi eraf en daarna met de update assistant de installatie geprobeerd, maar die kwam met een niets zeggende foutmelding 0x80070070. Ik heb een iso gedownload en de installatie loopt nu nog. Ik heb inmiddels ook weer eens een image gemaakt van alle desk en laptops hier.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik die verjaardags update nog steeds niet automatish gekregen waardoor het wel duidelijk moge zijn dat Microsoft hem heeft terug getrokken. Van mij mogen ze dan ook eerst de fouten oplossen voor ik de update op de laptop krijg, ik gaat hem zeer zeker niet handmatig installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...