Ga naar inhoud


Verjaardag update Windows 10


Emekli

Aanbevolen berichten

De feestelijke update lijkt ook webcams en dus misschien ook IP camera's te frustreren.

 

http://webwereld.nl/software/94185-windows-10-anniversary-update--sloopt--webcams

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

De oplossing is wachten tot de september update of terug naar de vorige versie, echter....

 

Microsoft heeft de bedenktijd die gebruikers hebben na het upgraden naar Windows 10 teruggebracht van 30 naar 10 dagen sinds de Anniversary Update.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De feestelijke update lijkt ook webcams en dus misschien ook IP camera's te frustreren.

 

http://webwereld.nl/software/94185-windows-10-anniversary-update--sloopt--webcams

Dat klopt. Maar dat deed windows 10 ook al. Toen ik mijn asus t100 had geupdate van windows 8.1 naar windows 10 deed de webcam het ook al niet. De windows 8 driver installeren en hij werkte weer. Exact hetzelfde na de installatie van de laatste windows 10 update.

 

Drivers worden geupdate met drivers die bij microsoft update beschikbaar zijn. Mijn BTO laptop weigerde na de installatie van de laatste update ook mijn externe scherm. Intel display drivers installeren verhielp dat. Dus bij elke grote update installeer ik nu standaard de drivers van de fabrikant nadat de update is afgerond, en tot nog toe is dat echt nodig gebleken. Ook de nvidia drivers heb ik nadien nog geupdate met drivers van nvidia.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

als je een nieuwe versie windows 10 update wordt de oude in windows.old bewaard. De tijd dat die bewaard wordt is bij de laatste versie inderdaad terug gebracht naar 10 dagen, dat was eerder een stuk langer.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je regelmatig een volledige backup van je systeem maakt, kan je altijd terug naar een versie van voor de update.

Maar ik zie momenteel geen reden terug te gaan... het werkt niet slechter of beter dan voor de update.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens op je bureaublad gekeken.

 

Bij mij is daar plots een icoontje verschenen : windows 10 update assist. ?!.

 

Na het klikken gaat hij je windows versie controleren en melden dat je beter kan updaten naar een veiliger versie met meer mogelijkheden...

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag kreeg ik alweer 2 updates waarvoor de computer herstart moest worden...

 

blijkbaar was die grote update dan toch niet helemaal foutloos...  al heb ik niet echt iets gemerkt...

 

post-39968-0-22833900-1472025653.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pluspunt heb ik wel met de verjaardagsupdate.

 

Mijn computer gaat terug automatisch in sluimer- en slaapstand.

 

Voor de update kreeg ik het niet gefikst

En als het toch lukte startte hij even later gewoon terug op.

 

mvg.

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ga ik niet doen Penthe...  ik heb zelf ook niet om de update gevraagd, maar hij 'komt' gewoon...

Maar ik moet wel toegeven dat ik geen enkel probleem heb tot nu toe...  het enige waarover ik niet blij was, was dat ik een aantal dingen opnieuw moest uitschakelen die weer ingeschakeld waren door de update... ook werkte classic shell niet meer, maar met de download van een nieuwe versie is dat ook weer in orde,

Ik zie dus zoals ik al eerder schreef, geen negatieve dingen... het werkt niet beter of slechter dan voorheen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...