Ga naar inhoud


Verjaardag update Windows 10


Emekli

Aanbevolen berichten

De allerlaatste voor Inssiders is 1607 build 14915.  Voor de gewone stervelingen is het 1607 build 14393.105 (31 augustus uitgebracht)

 

1611 bestaat nog niet

 

1611 zal ook nooit bestaan, daar een volgende grote update pas in 2017 valt te verwachten:

 

 

1511 update: november 2015 update

1607 update: july 2016 update

 

"Windows 10, version 1607 is our third Windows 10 feature update released. Based on feedback from organizations moving to Windows 10, this will be our last feature update for 2016, with two additional feature updates expected in 2017."

 

https://blogs.technet.microsoft.com/windowsitpro/2016/08/02/whats-new-for-it-pros-in-the-windows-10-anniversary-update/#wc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Wel, vanochtend is het zo ver.

Mijn computer op kantoor is aan de beurt.

Ik zit ondertussen aan de derde bak koffie al ruim 40 minuten te wachten tot de update gereed is, maar de teller staat pas op 54%.

 

Thuis is ondertussen mijn internet data volume op. Gisteren was er ruim 4 gig verbruikt.

Win 10 zuigt, het vreet internet data capaciteit en staat altijd te updaten wanneer je geen tijd hebt.

Bijna een uur ongevraagd je computergebruik blokkeren in een zakelijke omgeving is ongehoord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krèg nâh tiete

 

Ik heb het nog niet gezegd of de verjaardagsupdate komt binnen. Ik wacht wel even met opnieuw starten want ik ben aan het werk :cool:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er heel niet op te wachten. Ik zal de PC zo maar weer eens opstarten. Schijnt nogal lang te duren :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer lang genoeg om een biertje uit de koelkast te pakken ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is nog geen kwartiertje bezig geweest. Komt waarschijnlijk door de rappe SSD.

 

Dan wordt het wel lastig om 8 bier weg te tetteren in 15 minuten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo is dat

thuis kun je jezelf die mauw met 8 pils nog permitteren maar op je werk?

 

updaten en upgraden is met windows nog nooit makkelijk en of snel verlopen

dat is heel pover na jaren

 

als het dan weer loopt c.q. geïnstalleerd is werkt het gelukkig wel goed met w10

 

in vergelijking met linux heb je een compleet OS vervangen en of nieuw geïnstalleerd in de tijd dat windows een upgrade installeert

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo is dat

thuis kun je jezelf die mauw met 8 pils nog permitteren maar op je werk?

 

updaten en upgraden is met windows nog nooit makkelijk en of snel verlopen

dat is heel pover na jaren

 

als het dan weer loopt c.q. geïnstalleerd is werkt het gelukkig wel goed met w10

 

in vergelijking met linux heb je een compleet OS vervangen en of nieuw geïnstalleerd in de tijd dat windows een upgrade installeert

 

Een nieuwe installatie duurt bij mij ook 15-20 minuten. De upgrade duurde ongeveer even lang. Een snelle SSD helpt zeker (gebruik een samsung 950 pro nvme)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan aan mijn LTE verbinding liggen (49Mb/s down) maar het duurder hier 55 minuten op een oude HP SSF 8200 met SSD schijf

totdat ik weer kon werken na meerdere malen een automatische herstart te hebben doorlopen

 

(en dan heb ik in die tijd toch al twee keer linux erop geïnstalleerd en helemaal ingericht)

 

maar goed hij staat er op ;)

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...