Ga naar inhoud


IPS of TN scherm monitor


marcow

Aanbevolen berichten

Ik heb de specificatie bekeken van de  monitor   medion akoya p55830

 

Ik kan hier in de specifcatie niet vinden wat voor schermtechniek hier van toepassing is  :  IPS of TN  

 

MVG

 

 

ps  Is TN  altijd slechter als IPS  , want ik zie bij diverse merken dat de prijs soms hoger is bij TN  ipv IPS

       

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het wordt wel gewaardeerd als je ook op je eerder gestelde vragen reageert :sleep:

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/354514-laptop-in-duitsland-kopen/

 

IPS is beter dan TN.

 

En ik zou sowieso niet naar Medion kijken maar naar een goede beeldschermentest bij HWI.

 

In de tests komt het scherm er voor 150 euro vrij beroerd uit. Daar kan je vast iets beters voor kopen.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Honderd euro klinkt goedkoop maar het blijft een matig scherm zonder duidelijke specificaties. Dan toch liever een paar centen meer voor een goed getest scherm. Het is bijna het belangrijkste onderdeel van je computer. Je moet er constant naar kijken.

 

https://nl.hardware.info/categorie/8/monitoren/producten#filter:RY1PC4IwHEC_y84FzozMmymFMcqKLLvE2oZ_-OXW1iiJvnsLgm7vvct7ISP1HUVISWWB6ubeowEySjAmAbvu_dX_aU1N7TBlMEtMXKXxcWvPT7yaSrskbAtFuckk7JquHZ1aER6K5BDvSZeD3a_bgHmzDPLdlBRgFjmfzHvorj1XN1ItaZIE5XCch_UFn79jQTWrH1Jz44YuKFoJR9ght9JAw4VG0QuFOHTZH0V-gN7vDw

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je advies

 

Ik kijk even verder naar een goede monitor,de reden van de koop was dat ik woensdag de Medion Akoya P4130D ( md 8302 ) heb gekocht

Na het lezen van een artikel waarin vermeld wordt dat je veel waar voor de prijs van 499 euro krijgt  dacht ik een goede aankoop te hebben gedaan vanwege de

grote SDD.

Maar nu zag ik vandaag een aanbieding van een laptop   ASUS R540LA-XX20T  voor eveneens 499 euro met een grote SDD.

 

Ben ik nu beter af met de Medion of kan ik beter de Asus kopen  , dat scheelt ook de uitgave voor een scherm.

 

Mvg Hans 

 

 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat artikel ook gelezen en dat is gewoon een reclame artikel van Medion. Ik vind de specificaties niet zo bijzonder. Er zit een AMD processor in met onduidelijk moederbord. Hij is wel goedkoop als je meerekent dat ook W10 meegeleverd wordt.

 

Die laptop is nog minder interessant. Er zit maar 4 Gb geheugen in, geen harddisk en hij heeft een HD ready beeldscherm.

 

Maar wil je nou een PC of een laptop?

 

Ik kan niet in je portemonnee kijken maar bij dit soort bedragen zou ik voor iets goeds gaan.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ,

 

Ik kreeg van mijn zoon het advies om voor een PC te kiezen omdat ik nu mijn oude laptop  ( 7 jaar oud ) altijd op een vaste plaats heb staan en om van de problemen af te zijn van de laptop lader . Ik moet nu altijd de lader in het stopcontact laten zitten anders valt de laptop meteen uit .

Ik maak geen gebruik van video of games op de computer , alleen zet ik er foto,s op.

 

Ik heb op je advies even gekeken naar een betere monitor voor een redelijke prijs  op de site hardware

Ik zag de LG 24M47VQ-P   is dit een betere  keus 

 

Mvg Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...