Ga naar inhoud


laptop in duitsland kopen


marcow

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ja, dat kan.

 

Je zal alleen aan het Duitse toetsenbord moeten wennen.

Y en Z zijn onderling verwisseld en de nodige ä ö, ü en ringel"s" toetsen op het klavier.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind deze meerprijs van € 100, met een extra 500 gb HD en bekend keyboard niet veel.

tevens met garantie zaken, duitse windows etc zit je ook niet op te wachten.....

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies. Vooral omdat marcow niet zegt welk merk / model hij op het oog heeft.

Tenzij het echt een superaanbieding is zie ik geen reden om zoiets in Duitsland te kopen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duitse Windows kan je Nederlands leren.

Even het taalpakket naar wens downloaden en selecteren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het toetsenbord layout is natuurlijk een gewenning

<een andere kun je meestal bij aanbiedingen niet nemen>

de taalinstelling is zoals ceesv schrijft aanpasbaar

ik heb ook een w10 home gekocht hier in Duitsland en er scheelt niets aan (dat moge blijken uit meerdere screenshots die ik sinds februari plaatste)

 

nadien aanpassen is ook perfect mogelijk

ik zou zelfs gewoon herinstalleren en de restore partitie daarvoor aanwenden dan is echt alles naar gelang je taalinstelling goed aangepast.

 

de prijzen zijn hier soms interessanter voor de hardware.

voor RMA en Reclamaties is het qua procedure indentiek dus garantie is prima geregeld

 

ik koop al jaren over de grens

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...