Ga naar inhoud


Vu+ Uno 4k


JPHR

Aanbevolen berichten

de plugins of addons zijn zo uitgebreid daar kun je niet aan beginnen met uitleg in een bericht

die vindt je allemaal met uitleg op de VTI vuplus-support site als je jezelf lid maakt

 

met plugin VMC of EMC zijn nagenoeg alle Video en Audio formaten af te spelen en sowieso zijn alle Audio dolby formaten te downmixen naar PCM-II

 

met of zonder kodi een prima toestel

Ik heb hem aangesloten met voor-geïnstalleerde software, maar het beeld is echt vaag vergeleken met mijn 6 a 7 jaar oude Cuberevo.

Ingesteld AV op 1080p en 50HZ ook andere standen geprobeerd, maar het beeld blijft vaag op mijn plasma LG 50pk950.

Uitermate teleurstellend, terwijl volgens test van TotaalTV het beeld juist heel goed zou moeten zijn.

http://www.Bron: Totaal TV/tests/beeldende-kunst-/

"Over de beeldkwaliteit die de VU+ Uno 4K levert kunnen we heel kort zijn. Deze is subliem. Nog nooit heeft er een decoder op onze testbank gestaan die zo'n goede beeldkwaliteit gaf als deze. Dat geldt niet alleen bij Ultra HD, maar ook bij HD en SD."

 

Is er iets wat ik over hoofd zie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem aangesloten met voor-geïnstalleerde software, maar het beeld is echt vaag vergeleken met mijn 6 a 7 jaar oude Cuberevo.

Ingesteld AV op 1080p en 50HZ ook andere standen geprobeerd, maar het beeld blijft vaag op mijn plasma LG 50pk950.

Uitermate teleurstellend, terwijl volgens test van TotaalTV het beeld juist heel goed zou moeten zijn.

http://www.Bron: Totaal TV/tests/beeldende-kunst-/

"Over de beeldkwaliteit die de VU+ Uno 4K levert kunnen we heel kort zijn. Deze is subliem. Nog nooit heeft er een decoder op onze testbank gestaan die zo'n goede beeldkwaliteit gaf als deze. Dat geldt niet alleen bij Ultra HD, maar ook bij HD en SD."

 

Is er iets wat ik over hoofd zie?

Al opgelost, maar ik weet niet wat de oorzaak was. Maar nu wel scherp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...