Ga naar inhoud


Welke receiver gebruiken jullie voor de kabel.


funcard66

Aanbevolen berichten

voor 100 a 150€ ?

 

forget it.

 

a ) je dient dat direct te melden, wat het budget is vooral als ik er ook naar vraag in bericht 2 (vergeet de UNO 4K)

b ) @ anderen, enigma2 is een manier om satellietbeelden op de TV te krijgen en er zijn veel toestellen met veel verschillende images

_____deze dienen goed ondersteund te worden anders koop je aggenebbus die na een jaar niet meer te gebruiken is

_____een Ziggo of UPC kaartlezer moet ook boord zijn of een CI+ Slot voor binnenkort

 

bij de weg

de Horizonbox van Ziggo is als huurbox spotgoedkoop en erg goed met interactieve diensten.

  • Like 1

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor 100 a 150€ ?

 

forget it.

 

a ) je dient dat direct te melden, wat het budget is vooral als ik er ook naar vraag in bericht 2 (vergeet de UNO 4K)

 

 

Beetje vreemde reactie. TS is gewoon leuk geïnteresseerd opzoek naar iets nieuws. Laten we iedereen alsjeblieft melden wat hij wilt melden en wanneer hij dat wilt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek zo rond de 100 A 150 euro tweede hands is ook geen probleem.

Heb er geen haast bij, maar begin mij te storen aan het langzame zappen en de weinige mogelijkheden om addons te installeren.

 

100-150 XTREND ET-8000 ?

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb net de Zgemma 2h2 bij Bol gekocht.

Zojuist OpenPli erop gezet en dat ziet er weer vertrouwd uit net zoals mijn DM800hd.

Moet alleen nog ff uitzoeken wat username en password zijn voor het gebruik van DCC en Dreamboxedit.

Hopenlijk kunnen jullie me hierbij helpen

 

Alvast dank.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@PaulSlap

 

Ja je hebt gelijk, username en password zijn hetzelfde als bij Dreambox.

 

Thx!

 

PS, Die Zgemma is een hartstikke leuk kastje. Flashen van andere firmware is in een poep en een scheet gereed.

Echt een heeel stuk sneller dan bij de DM 500/800hd. Voor de rest draait ie nu op OpenPli en doet dat vlot en prima!

aangepast door skyflow
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo allemaal,

 

Ik had ook een vraag mbt dit onderwerp:

 

Ben nu sinds een tijdje in het bezit van een Zgemma Star H1 (met OpenPLI image).

Ik gebruik deze om kabel (via Ziggo) mee te kijken. Nadeel van deze is dat ik alleen 1 kanaal tegelijk kan kijken/opnemen. 

 

Naar welke spec moet ik kijken als ik een programma wil kijken en tegelijk een programma op een ander kanaal wil opnemen (via usb)?
 
Is de eerder genoemde VU+ Solo SE V2  hiervoor geschikt? En de hierboven genoemde Zgemma H2H? (kan over dit specifieke model weinig vinden)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Vu solo V2 se is hier geschikt voor en de Zgemma h2h is hier niet geschikt voor.

De Vu solo se V2 is wel geschikt omdat hij twee kabeltuners aan boord heeft dus twee dvb-c/t tuners.

Dus een tuner om op te nemen en een tuner om tijdens de opname gewoon kabel tv te kunnen kijken.

De Zgemma h2h heeft 1 kabeltuner aan boord en 1 satelliettuner aan boord dus 1x DVB-S2 tuner (satelliet) en 1x DVB-C/T tuner.

 

Ook het opnemen via de usb-poort van de Vu solo se V2 is mogelijk.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen geen CI(+) mogelijk. Kan straks wel eens moeten bij Ziggo. In iedergeval ik heb een CI+ module van Ziggo in mijn Mutant HD51, die blijft wel werken.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...