Ga naar inhoud


Welke receiver gebruiken jullie voor de kabel.


funcard66

Aanbevolen berichten

Welke receiver gebruiken jullie voor de kabel, gebruik zelf een Dreambox 500 HD maar is op moment super traag met het zappen, gebruik openatv als image.

De Dreambox heeft ook weinig opslag ruimte en een trage processor.

 

Welke raden jullie aan,die wel een beetje betaalbaar is.

 

Bedankt alvast.

  • Like 2

Gigablue quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


In dezelfde situatie geweest. Ook ik had een DM500HD die overigens og steeds werkt. Heb ruim een jaar rondgelezen op diverse fora. Heb aan de hand van de ervaringen van anderen en eigen 'onderzoek' besloten in het voordeel van de VU+ Solo SE V2. Deze heeft een snelle CPU, meer dan voldoende geheugen en heb deze uitgerust met een twin DVB-C tuner. Omdat ik mijn opnamen centraal opsla op de NAS hoefde ik geen ontvanger waar een interne HDD in kon. Heb hem nu ruim een half jaar in gebruik en hij werkt heerlijk snel. Draait met een Irdeto kaartje van Ziggo.. Firmware is VTi 11.0.1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik al enige tijd de Xsarius pure HD. Klein maar fijn.

Hij heeft maar 1x DVB-C tuner en is niet op de markt als dual ontvanger. 

 

Ik ben er enorm over te spreken. Enorm snel geen bewegende delen (cooler). 

 

 

Hij word ook geleverd met een IR-oog, als je de ontvanger op een verdekte positie wilt neerstallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een abo hebt met zoals het nu heet "movies en series XL" kun beter een tweedehands ziggo-humax box op de kop tikken, want met al die bovengenoemde boxen kun je niet gebruik maken van het itv-gedeelte van dit optieabo.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een abo hebt met zoals het nu heet "movies en series XL" kun beter een tweedehands ziggo-humax box op de kop tikken, want met al die bovengenoemde boxen kun je niet gebruik maken van het itv-gedeelte van dit optieabo.

Als de mogelijkheden van een Enigma2 receiver je niks scheelt, zou dat een optie zijn natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...