Ga naar inhoud


Apple iOS 10.3


Gast catw

Aanbevolen berichten


De eerste 1 a 2 dagen gaat je accu inderdaad vaak sneller leeg. Er wordt nu gebruik gemaakt van een heel nieuw bestandssysteem en daarbij moet er dus ook weer het nodige geïndexeerd worden zodat spotlight ook weer van alles kan vinden als je een zoekwoord intypt. Overigens heet de volgende versie 10.3.2 waarvan de eerste Beta ook al weer is uitgekomen vandaag.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 10.3.1 zaten een aantal belangrijke patches die niet konden wachten, maar uiteraard ook zijn verwerkt in 10.3.2...   en,  nog steeds problemen  met je accu?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 10.3.2 Beta nu al 1 week op mijn iPad Air 2 staan en ik heb even afgewacht maar heb nu toch sterk de indruk dat mijn accu sneller leeg is dan voordien.

Ik weet, het is altijd lastig om dit aan te tonen maar nu zie ik toch tegen het einde van de dag dat batterijindicator de 15% bereikt en dat heb ik voordien toch niet opgemerkt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...