Ga naar inhoud


Fn-keys zijn gestopt met werken


Lscheepe

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Ik heb een probleem waar ik mij nu al een paar weken aan kapot erger. Om de een of andere reden werkt de Fn-key op het toetsenbord van mijn laptop maar voor de helft.

Zo werken F1/slaapstand, F2/wifi(aan/uit), F4/bliksemteken (geen idee wat t doet), F9/mousepad(aan/uit), F10/geluid(aan/uit), F11/geuid zachter, F12/geluid harder en Numlock/Scroll niet meer. Om de een of andere reden kan ik nog wel mijn scherm donkerder/lichter/uit/aan zetten.

 

Ik heb al van alles geprobeerd, zoals een stuurprogramma vinden op de site van medion of een van microsoft (de fabrikant volgens apparaatbeheer).

 

Het gaat hier om een Medion Akoya P7817 MD98394, waarbij het toetsenbord zelf er een is met een "los" numpad. los in de zin van dat het niet overlapt met de rest van mijn toetsenbord.

 

Hopelijk is er een oplossing voor, ik heb hem helaas zelf nog niet gevonden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Toetsenbord al eens vervangen, of er even een extern toetsenbord op aangesloten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal moet je hiervoor drivers installeren  Bijvoorbeeld  SOFTWARE SNELSTARTTASTEN MEDION AKOYA E622X/E722X 

 

https://www.medion.com/nl/service/start/_product.php?msn=30015741&gid=1

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toetsenbord al eens vervangen, of er even een extern toetsenbord op aangesloten?

het toetsenbord is nog nooit vervangen geweest. en ik heb er ook geen extern toetsenbord aangesloten gehad

 

 

Meestal moet je hiervoor drivers installeren  Bijvoorbeeld  SOFTWARE SNELSTARTTASTEN MEDION AKOYA E622X/E722X 

 

https://www.medion.com/nl/service/start/_product.php?msn=30015741&gid=1

heb ik nogmaals gedaan, hiernaast de oudere versie gedeïnstalleerd, maar heeft geen effect gehad

 

 

Dat had ik ook met mijn Samsung Laptop. Inderdaad drivers. Ik heb het terug aan de praat gekregen met een software tool 'Easy Display Manager'

ik zal eens kijken of ik die 'easy display manager' ook kan vinden, toevallig een linkje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even een update. het probleem is opgelost. blijkbaar was de driver van mijn touchpad de schuldige die ervoor zorgde dat de toetsencombinaties niet meer werkten.

dus heb je ditzelfde probleem, deinstalleer dan de synaptics driver vanuit apparaatbeheer. want hij werkt weer zoals vanouds.

 

enorm bedankt voor degenen die een oplossing aangedragen hebben, bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...