Ga naar inhoud

Smartcard versleten, wat te doen?

Lyken
 Delen

Aanbevolen berichten

In contact treden met CD, zover ik weet heb je recht op een nieuwe card, maar ik lees her en der dat een losse card niet meer bestaat en dat je dan een CI-module met vast ingebouwde kaart krijgt.

Of je daar iets aan hebt, dat weet ik niet.

Vu+ Duo 2,  2 Dual tuners en 1TB HDD / Samsung 55'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120 cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat en Nilesat.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat CanalDigitaal voor dit soort gevallen niet nog gewoon de kaart omruilt. Het zou toch onvoorstelbaar zijn dat er mogelijk ook nieuwe apparatuur aangeschaft moet worden omdat het laminaat van een smartcard los laat.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook ooit een kaart gehad, waarvan het laminaat loskwam. ik knipte dit mooi af, en zolang de chip zijn werk deed, liet ik het zo.
Kijk wel even, dat da deze geen schade aan je apparatuur kan maken.

Ontvangst hotbird met tivusat kaart via de vu zero 4K.cd riant (tijdelijk enkel de tv app).tvv sat en antenner via tv. telenet met de telenet box, en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ (tv met een kaartje).Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen