Ga naar inhoud

weer nieuwe zender beschikbaar voor benelux

de vrije fries
 Delen

Aanbevolen berichten

• V.I.P.

hoi,

Nieuwe Tsjechische thematische tv-kanaal WAR - wereldoorlogen begon testen in 
DVB-T multiplex RS4 te Praag

men beschikt ook over een licentie voor satelliet

station zal brengen documentaires, films . Het kanaal wordt uitgezonden 24 uur per dag in het Engels.

De operator heeft een licentie voor het programma in de Tsjechische Republiek, Slowakije en de Benelux-landen (bijv. België, Nederland en Luxemburg) distribueren verkregen.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar bericht
Delen op andere sites

War = Oorlog, dat is nou niet echt mijn ding, maar wellicht heb ik het verkeerd begrepen.

station zal brengen documentaires, films . Het kanaal wordt uitgezonden 24 uur per dag in het Engels.

Dat trekt mij mogelijk wel, ligt er aan wat voor documentaires en films.

Wordt het ook via de satelliet uitgezonden, zo ja, op welke?

aangepast door ilseonline

M7 SAT801 satelliettuner met originele Seca 3 Canaldigitaalkaart en 64cm Triax schotel op Astra 3, binnenkort ook op Astra 1 en 2.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

War = Oorlog, dat is nou niet echt mijn ding, maar wellicht heb ik het verkeerd begrepen.

Dat trekt mij mogelijk wel, ligt er aan wat voor documentaires en films.

Wordt het ook via de satelliet uitgezonden, zo ja, op welke?

hoi,

start is in de herfst van 2017

satelliet zal worden 23,5 oost bij skylink

110_1.jpg

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar bericht
Delen op andere sites

In alle genoemde landen is de M7 groep actief.

Ik denk dat deze zender op termijn ook bij CD/TVV beschikbaar komt.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv en Poolse telewizja na kartę, (Conax module).
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Daarnaast is er hier IPTV van KPN (via NLE).
Mijn locatie: Utrechtse Heuvelrug

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.