Ga naar inhoud

0 MB Free flash space, hoe krijg ik meer? / HbbTV

IVIarcel
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik wil nieuwe paketten/software updaten op mijn satbox (want ik krijg op het moment alles behalve mijn CanalDigitaal HD op mijjn scherm) maar deze komt met de volgende melding.

There are only 0 MB free FLASH space available. Installing or updating software can cause serious problems! Continue at your own risk?

Ik ben onervaren en ben bang dat ik mijn box naar zijn grootje help.

Ik heb echter alleen de laatste VTI 11.0.1 geinstalleerd en dus nog geen enkele app toegevoegd.

1) Kan ik meer ruimte vrij maken?

2) Ik wilde ook proberen HbbTV weer te downloaden om gemiste programma's terug te krijgen maar weet niet of dit nog steeds kan?

LUFT 36-643 monoblock TWIN-LNC 3.0

VuPlus Duo

Canaal Digitaal

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door Jan Ambers
      Ik heb een nieuwe afstandsbediening gekocht voor mijn Vu+Duo,  (2B21-16)
      Bij drukken van toets op AB, flikkert de rode led.
      De Vu+Duo reageert niet, en werkt nochtans perfekt met de oude.
      Moet er een code in de nieuwe AB geprogd worden?
      Wat kan er verkeerd gaan?
    • Door Jan Ambers
      Ik wil mijn Vu+Duo updaten van v8.0 naar de laatste versie.
      Waar(side) vind ik die en welke is de laatste versie?
    • Door rakejake
      Ik heb thuis google home speaker. ik kan met spraakcommando tv aan en uitzetten, chromecast kan ik ook schakelen.
      Maar vuduo 2 begrijpt hij niet.
      Kan ik via DCC Dreambox mij  vuplus een ander vaste naam geven?
      Voorbeeld "satelliet tv"
      Als ik dan spreek in google home: "satelliet tv" aan dat deze dan aan gaat?
      wie weet de oplossing voor mij.
      Alvast bedankt
    • Door klif
      3 Vu+ duo ontvangers ,schotel 90 dubb kop astra 19 en 23,5 -------1e ontvanger openPli 4 ,oscam , kanalenlijst hans  (niet de basis) herkent de diseqc automatisch ,ruim een uur later 1400 kanalen erin ,alles naar wens  ,  2e ontvanger zelfde ,maar nu met openpli  7   , uur later 1400 kanalen ,en alles werkt , maar nu 3e ontvanger ,was teruggezet naar fabrieks instellingen , openpli 4,daarna 6,2 daarna 7 daarna 7,2 er zijn er 3 alle 3 geprobeerd , alles gedaan zoals bij mijn eerste 2 ontvangers maar krijg er bij deze maar 400 kanalen in ,  17 op  23.5 en de rest op 19 ,
        en wat denk ik belangrijk is hij ziet de LNB niet, niets aangesloten zegt ie ,ik selecteer  ze dan wel , maar bij de auto installatie krijg ik 400 kanalen ,fast scan werkt ook niet want dan moet ie de LNB automatisch herkennen ,en dat doet ie niet   wie kan mij  aan  een goed idee helpen           (bij de vuilnis zetten heb ik zelf al bedacht haha ) alvast bedankt ,  ik woon in ZW Friesland  
    • Door Hensat
      Kan ik 2 zenderlijsten plaatsen in mijn vu-duo? zijn de grote lijsten met motor die ik wil gaan plakken met dreambox-edit of is dit teveel? (openpli)
    • Door Denisdaf
      VU+ Verschillende ontvangers.
      Open Pli er op. Ik wil graag de zenderlijst editten. Ttz, ik wil de zenders in de lijst een andere preselectie geven.
      Hoe doen we dat?

Bedankt en hopelijk is iedereen verder ok.

• Door Ambrus
      Hallo,

In mijn Vu+Duo zit een harde schijf die bijna vol raakt.
      Ik heb via usb een HD aangesloten die ik al eerder gebruikte op een andere Vu+Duo.
      Die schijf is goed te zien, ik kan de opnames van die schijf bekijken.
      Mijn vraag is: hoe kan ik bij nieuwe opnames aangeven welke HD gekozen wordt?

Groeten, Ambrus

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.