Ga naar inhoud


Ziggo Eindhoven Irdeto of Nagra?


Royco

Aanbevolen berichten

Ik veel lees topics waar Ziggo nog gewoon nieuwe Irdeto kaarten opstuurt, is dit dan regio gebonden?

Iemand die toevallig weet of in Eindhoven nog Irdeto kaarten worden verstuurd door Ziggo zelf ipv Nagra?

 

Als ik het goed heb gelezen zijn enkel de Irdeto kaarten te gebruiken in een Vu+ met sofcam, Nagra kaarten niet, is dit correct?

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uur geleden zei Royco:

Ik veel lees topics waar Ziggo nog gewoon nieuwe Irdeto kaarten opstuurt, is dit dan regio gebonden?

Iemand die toevallig weet of in Eindhoven nog Irdeto kaarten worden verstuurd door Ziggo zelf ipv Nagra?

 

Als ik het goed heb gelezen zijn enkel de Irdeto kaarten te gebruiken in een Vu+ met sofcam, Nagra kaarten niet, is dit correct?

Welke discussies zijn dat dan?
Voor zover ik weet worden er geen nieuwe Irdeto kaarten meer aangemeld. Anders hoor ik graag hoe dan wel.

Eindhoven is ex-UPC, zoals al gemeld. Daar zal je alleen een Nagravision-kaart krijgen i.c.m. een mediabox of CI-module.

Je kan alleen Irdeto-kaarten gebruiken i.c.m. een softcam.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2017 om 17:12 zei Royco:

 

 

In bovenstaand topic zag ik het bv.

 

 

Bedankt voor de reacties, dan weet ik dat er geen Irdeto zal worden gestuurd bij nieuwe aanvraag

 

 

 

Dan is de vraag: Hoe dan?

Alleen nieuwe (0606) kaarten i.c.m. een Humax of CI-module?

Dus gehuurde kaarten.

Oude kaarten die gekocht waren worden toch immers niet meer aangesloten?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...