Ga naar inhoud


muis draadloos infrarood storing


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Morgen,

 

kennen jullie dat:

heb een perculator percolator op tafel staan en de draadloze muis hapert

ontdekte ik ook al met een glazen fles, maar bij een vernikkelde metalen rond voorwerp is de storing brutaal

IMG_2731.thumb.JPG.9273e5dbd28ab9b56607c75a7eb15a96.JPG

is dat een bekende storing bij draadloze muizen via infrarood en usb dongle?

aangepast door Tonskidutch
schrijffout

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Infrarood?  jeetje bestaat dat nog?  Je zult gewoon te maken hebben met reflecties op een glimmend oppervlak. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weet je zeker dat het een percolator is?

Lijkt meer op een faser gemoduleerde warp converter.

Heb je in je computer wel een Klingon interface geladen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was toch al nooit onder de indruk van HP maar een infrarood muis? Zal toch niet? 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met infrarood heb je een visuele rechtstreekse verbinding nodig tussen zender en ontvanger. Zo'n metalen voorwerp zal het RF signaal best wel verstoren. Mijn Logitech toetsenbord heeft volgens mij niet zo'n heel groot bereik dus weinig zendvermogen. Ik kan me voorstellen dat je dan dus verbindingsproblemen krijgt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt er ook weer aan waar je ontvanger geplaatst is. Ik heb een USB hub in mijn monitor waar de draadloze ontvanger van de muis is aangesloten. Mijn muis is in principe nooit meer dan pakweg 50 cm van de ontvanger af. Haperingen zijn 0 wat er ook omheen ligt of staat. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Hoi,

een feedback voor degene die hardware issues volgen

 

ik heb voor een andere werkplek buitenshuis een nieuw Designer Bluetooth Microsoft toetsenbord gekocht ( 85€ )

omdat ik dat niet telkens wil mee vervoeren van en naar huis.

 

er zijn geen storingen meer EN

meer nog mijn stereo pC speaker set is plots zonder kraken en ruis harstikke helder

ook de 32GB USB 3.0 stick is geen storende invloed meer (zie dit topic USB 3.0 overschaduwd muis en toetsenbord)

 

dus bluetooth muis en toetsenbord stoort op dit apparaat en in deze omgeving NIET

en de originele USB dongle met muis en toetsenbord van HP zelf stoort WEL

 

ik dacht dat men die dingen ontstoort had...

 

maar ik heb beide topics dus opgelost

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...