Ga naar inhoud


Kan sinds vanmorgen Sat4all niet meer in Safari openen


Jürgen

Aanbevolen berichten

Zoals het onderwerp al vermeld, sinds vanmorgen opent Sat4all niet of maar met een halve pagina met Safari op mijn iPad 4 Mini met v11.0.1.

Dit op beide iPads.

Met het openen in Chrome ondervind ik geen probleem.

Iemand dezelfde ervaring?

 

Voor zo ver ik weet heeft er gisteren of vannacht geen update plaatsgevonden en gisterenavond werd Sat4all nog volledig geopend.

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net getest met ipad van het vrouwtje, werkt wel met safari 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar zal wel het verschil inzitten.

 

Ik begrijp het alleen niet helemaal, er is sinds gisteren geen IOS of Safari update geweest en gisterenavond functioneerde alles nog.

Je zou bijna denken dat er bij Sat4all een update heeft plaatsgevonden maar daarvoor zou ik eerst een bevestiging moeten krijgen dat dit probleem ook bij een ander iPad gebruiker optreed.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er is op sat4all in die periode niets veranderd.

 

Wel ongeveer een uur geleden, toen heb ik een update van de forumsoftware geïnstalleerd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien een beveiligingsprobleem?

 

Heb je de mogelijkheid deze site op een lijst van vertrouwde sites te zetten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Via Chrome op diezelfde iPad? Nog vreemder, want Chrome gebruikt grotendeels de engine van safari op de iPad.

 

Gooi bij instellingen de safari data eens weg. Instellingen - safari - wis geschiedenis en website data.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het legen van de cache heeft geen positief resultaat opgeleverd.

Ik kon mij ook nauwelijks voorstellen dat dit daarmee zou zijn opgelost.

Op mijn iPad zou ik daar nog wel wat van verwachten maar op de iPad van mijn vrouw wordt Sat4all nooit opgestart, behalve dan gisteren om te controleren of het probleem zich daar ook voordoet.

 

Bij het opstarten van de pagina opent de hoofdpagina voor de helft, tot halverwege het Joyne forum, als ik daarna de pagina afsluit en opnieuw opstart blijft de pagina helemaal hangen zonder ook maar iets te reageren.

Dus reacties moet ik via Chrome invoeren.

 

Ik zal vanmiddag wel een backup terugzetten, kijken of dat helpt.

 

N.B. ik constateer zo net dat ik hetzelfde probleem (nu) ook ondervind bij het McFreak.nl forum dus het is niet alleen Sat4all gerelateerd.

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...