Ga naar inhoud


Puntensysteem op dit board


D-box

Aanbevolen berichten

Beste sat4all/Michel

Kunt u dat puntensysteem niet verwijderen, ik heb er +7, maar @Luisteraar heeft er -6; hij wordt dus de grond in getrapt.

Als je een andere visie hebt op  bepaalde kwesties moet je dat toch gewoon kunnen melden?

Uiteraard heb ik het niet over leden uitschelden oid; maar dat heeft hij in mijn ogen ook nooit gedaan.

Daar komt nog bij: als iemand je niet mag, kan hij gewoon iemand een negatief punt geven.

 

@Michel, kun je die puntentelling niet verwijderen?

Voer voor mijn part dan de Gouden Schop  Stoel weer in; dat is eerlijker; dan krijg je gewoon op je kl*ten van een moderator.

 

  • Bedankt 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het kwam gewoon recht uit mijn hart, ik kan niet tegen onrecht.

 

Nou wachten we af wat @Michel doet met mijn voorstel.

 

Fijn weekend man!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het zal wel aan mij liggen, maar als iemand een negatieve terugkoppeling geeft, doet hij dat toch niet voor niets?

 

Het gaat in dit specifieke geval ook om meerdere personen die een negatieve, maar ook enkele die een positieve terugkoppeling hebben gegeven op verschillende berichten van luisteraar.

 

Daar zal dan wel een reden voor zijn neem ik aan. Ik zie echter geen reden om dan maar direct dat hele systeem af te schaffen. Je vraagt de diverse sociale netwerken toch ook niet om dat systeem te verwijderen als iemand jouw bericht eens niet leuk vind?

 

Citaat

Het kwam gewoon recht uit mijn hart, ik kan niet tegen onrecht.

 

Wat bedoel je met onrecht? Dat iemand zijn berichten niet leuk vind en dat dan laat weten? Volgens mij is dat een mening en niet noodzakelijk onrecht.

Mvg,

 

Michel

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Michel

Allereerst bedankt voor je reactie.

Ten tweede: ik vind het absurd dat members van dit board iemand een negatief/positief cijfer kunnen geven; je hoeft maar iets geschreven te hebben wat een ander niet bevalt, dan kan je die persoon de grond in trappen net zoals bij Luisteraar is gebeurd.

 

Ik vind dat je een beoordeling aan moderators moet toewijzen en niet aan de leden van dit board.

 

Ik zal nu ook wel een -8 (of erger) krijgen omdat ik dit bericht heb gepost, maar wat ik wil zeggen is dat ik het allemaal niet eerlijk vind.

 

Stel, ik mag de postings van Penthe, Tonskidutch of Sjaak(k) niet, dan ga ik ze toch ook geen negatieve beoordeling geven?; uiteraard niet! ik mag die mensen graag en wat ze te zeggen hebben stel ik zeer op prijs.

 

Dit is wat ik bedoel.

Ik zal niemand een negatieve beoordeling geven.

Dat is een taak van de moderators en niet voor ons members van dit board.

 

Dus alsjeblieft Michel, schaf dat puntensysteem af.

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei D-box:

Hoi @Michel

Allereerst bedankt voor je reactie.

Ten tweede: ik vind het absurd dat members van dit board iemand een negatief/positief cijfer kunnen geven; je hoeft maar iets geschreven te hebben wat een ander niet bevalt, dan kan je die persoon de grond in trappen net zoals bij Luisteraar is gebeurd.

 

Ik vind dat je een beoordeling aan moderators moet toewijzen en niet aan de leden van dit board.

 

Ik zal nu ook wel een -8 (of erger) krijgen omdat ik dit bericht heb gepost, maar wat ik wil zeggen is dat ik het allemaal niet eerlijk vind.

 

Stel, ik mag de postings van Penthe, Tonskidutch of Sjaak(k) niet, dan ga ik ze toch ook geen negatieve beoordeling geven?; uiteraard niet! ik mag die mensen graag en wat ze te zeggen hebben stel ik zeer op prijs.

 

Dit is wat ik bedoel.

Ik zal niemand een negatieve beoordeling geven.

Dat is een taak van de moderators en niet voor ons members van dit board.

 

Dus alsjeblieft Michel, schaf dat puntensysteem af.

 

 

 

Of schaf tenminste de mogelijkheid tot negatief beoordelen af. Post iemand iets wat echt behulpzaam/leuk/etc is, dan geef je een pluspunt. Is het niet leuk, dan negeer je het of maak je een moderator op het bericht attent als het echt niet door de beugel kan.

 

Ik denk wel eens: doe je dat op straat ook? Stel je ziet een straatmuzikant. Mocht je het mooi vinden, dan gooi je wat kleingeld in het bakje/hoed. Maar als je nu een grafhekel hebt aan straatmuzikanten, ga je dan ook roepen "Hee joh wat een kutmuziek, kap daar es mee!". Nee, natuurlijk niet. Dan negeer je het gewoon. Als iedereen dat doet dan gaat die muzikant ook vanzelf weg. En als anderen het wèl leuk vinden, waarom zou je die muzikant dan demotiveren met je -1?

aangepast door W3ird_N3rd

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei W3ird_N3rd:

Maar als je nu een grafhekel hebt een straatmuzikanten, ga je dan ook roepen "Hee joh wat een kutmuziek, kap daar es mee!". Nee, natuurlijk niet. Dan negeer je het gewoon. Als iedereen dat doet dan gaat die muzikant ook vanzelf weg. En als anderen het wèl leuk vinden, waarom zou je die muzikant dan demotiveren met je -1?

Nou , al 1 keer meegemaakt , eentje die echt strontvals was aan't spelen & zingen ,

meerdere die kloegen , en hij beweerde dat de omstaanders niets van muziek afwisten !!

Zelfs honden begonnen te janken van jewelste , LOL :D

Resultaat , flikken legden uiteindelijk het concert stil , wegens overlast :( , LOL :lol:

 

 

Verder ivm dat puntensysteem , hoe doe je dat ??

Alhoewel , laat maar , eerlijk gezegd , boeit mij eigenlijk zelfs niet !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

QUOTE=W3ird_N3rd

2 uur geleden zei W3ird_N3rd:

....Of schaf tenminste de mogelijkheid tot negatief beoordelen af. Post iemand iets wat echt behulpzaam/leuk/etc is, dan geef je een pluspunt. Is het niet leuk, dan negeer je het of maak je een moderator op het bericht attent als het echt niet door de beugel kan....

Hier ben ik het helemaal mee eens!

 

We zijn hier op dit board om kennis te delen (of in het Off Topic gedeelte gezellig te babbelen), maar om een member de grond in te trappen dmv een puntensysteem vind ik ècht niet kunnen.

 

Nou Jongens, dat is mijn mening.

 

@Michel

Nogmaals een oproep aan jou om dat puntensysteem te verwijderen, een negatieve beoordeling dient te worden gedaan door een moderator en niet door een member die je stiekum wil pesten.

 

@Michel, Nogmaals het verzoek om dan maar weer de Gouden Schop Stoel in het leven te brengen, daar werd je tenminste beoordeeld door de moderators en niet door onze members.

 

Dat is toch veel eerlijker? 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik je dan vertellen dat dat hele punten systeem me nog niet was opgevallen! En het boeit me ook niet. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...