Ga naar inhoud


Puntensysteem op dit board


D-box

Aanbevolen berichten


31 minuten geleden zei a33:

En wat is in hemelsnaam "FB"?

 

Ik kan het ook uit de context niet begrijpen, wat het zou kunnen zijn.

FB staat voor Fakebook. Sommige hebben daar heel veel Fake vrienden die dan ook nog eens heel veel Fake berichten of Fake nieuws op zetten.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sprietje:

Beste D-box

 

Je hebt nu in een paar dagen tijd al 5 maal aan Michel gevraagd of hij het puntensysteem wil verwijderen of bevestigd dat je het geweldig vindt dat het verwijderd is.
Denk je dat we seniel zijn? Waarom blijf je er maar op hameren?
Man, je komt pas kijken met de 282 berichten en wil je nu hier op dit forum ons de les al komen lezen?

 

-= Zucht =- Wat een waardeloze reactie zeg! Dus omdat jij meer berichten hebt ben jij de man?

Zo, nu eerst even wat bitterballen in de frituur gooien.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of die functie nog bestaat, maar als je nu echt iemand niet kan luchten, had je vroeger' "negeer dit lid".

zo hoef je geen waarderingen te geven.

de term onder je naam is ook onduidelijk in bepaalde gevallen van sat4all verslaafd, sat4 all core menber etc. Hoe wordt dit eigenlijk toegekend?

want het is niet omdat iemand sat4all proeflid of beginner is, hij daarvoor niks over de materie weet waarover hier geschreven is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is materie voor een nieuwe vraag en dus Topic

 

je hoeft, ook al negeer je niet iemand, helemaal geen waarderingen te geven

het is echter wel zo dat duizenden gasten via internet meelezen en die snappen er bij sommige vraagstellingen en bij sommige reacties van leden de ballen ervan

dus er komen wel eens correcties op bepaalde topics en reacties die het desbetreffende lid als negatief ervaart

 

dat is zijn wereld van ervaringen

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
30 minuten geleden zei theparasol:

Ik zeg goed opgelost Michel!

Het puntensysteem werkt nog steeds prima zolang je maar voldoet aan de ondergrens van 5000 berichten en 100 plusjes.

 

 

:D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sprietje:

Beste D-box

 

Je hebt nu in een paar dagen tijd al 5 maal aan Michel gevraagd of hij het puntensysteem wil verwijderen of bevestigd dat je het geweldig vindt dat het verwijderd is.
Denk je dat we seniel zijn? Waarom blijf je er maar op hameren?
Man, je komt pas kijken met de 282 berichten en wil je nu hier op dit forum ons de les al komen lezen?

 

Klopt niet Sprietje

Ik had duizenden berichten gepost op het oude board.

Ik kreeg een IP-ban omdat ik het voor een lid opnam.

 

1. Wie dat lid is vermeld ik niet, dat weten de moderators.

2. Van welke moderator ik die IP-ban had gekregen vermeld ik ook niet, dat weten de moderators ook.

 

Ouwe koeien uit de sloot halen doe ik ook niet.

 

Ik dank Michel gewoon dat hij dat puntensysteem verwijderd heeft.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nou die ban had je kijkende naar je oude berichten op het oude forum vanwege zeer onbeschoft gedrag, maar dat terzijde ;)

 

Ik hou ook niet van oude koeien, maar raaskallende koeien zijn ook niet fijn :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Michel:

Nou die ban had je kijkende naar je oude berichten op het oude forum vanwege zeer onbeschoft gedrag, maar dat terzijde ;)

 

Ik hou ook niet van oude koeien, maar raaskallende koeien zijn ook niet fijn :D

Als je mijn oude berichten als zeer onbeschoft gedrag beschouwt bied ik je mijn welgemeende excuses aan.

Dat was niet de bedoeling.

 

In ieder geval dank ik je hartelijk dat je dat puntensysteem verwijderd hebt.

 

Echt, reuze bedankt!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe

Je kan dan dus -als je iemand niet mag- een slechte beoordeling geven (wij noemen dat op zn Amsterdams: "zijn kop staat mij niet aan", terwijl je niks van die persoon weet.

 

Dat klopt toch niet man?

6 minuten geleden zei Penthe:

Ik hoop dat het punten systeem weer terug keert, maar dan met wat strakke regeltjes eraan verbonden. Kan toch niet zo zijn dat door kinderlijk gedrag alles zomaar moet verdwijnen.

@Penthe

Je kan dan dus -als je iemand niet mag- een slechte beoordeling geven (wij noemen dat op zn Amsterdams: "zijn kop staat mij niet aan", terwijl je niks van die persoon weet.

 

Dat klopt toch niet man?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bovenstaand bericht ziet er niet goed uit, 2x knippen en plakken, excuses.

Bewerken kan ik niet meer.

 

Maar het is wel wat ik bedoel.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei D-box:

@Penthe

Je kan dan dus -als je iemand niet mag- een slechte beoordeling geven (wij noemen dat op zn Amsterdams: "zijn kop staat mij niet aan", terwijl je niks van die persoon weet.

 

Dat klopt toch niet man?

 

Als iemand doel bewust minpunten geeft gaat dat echt wel opvallen, en je kon trouwens precies zien in je profiel wie minnetjes of plusjes gaf. Op FB werkt het systeem ook gewoon goed dus waarom hier niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...