Ga naar inhoud


Puntensysteem op dit board


D-box

Aanbevolen berichten

Beste Crazy Sat

 

Ik vind er toch een groot verschil in zitten of je nu praat over "het beste antwoord" of "dat vind ik leuk".
Leuk is iets grappigs, het beste antwoord is iets waar je wat aan hebt, waar je iets mee kunt doen hetgeen je gevraagd hebt.
Dit laatste heeft veel meer waarde voor de topicstarter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon weglaten heel dat gedoe, is ook teveel gebaseerd op emoties, dit is een Sat Forum, geen FB of aanverwante troep.

 

En je sluit ook die lui uit die posten in functie daarvan,  wat het systeem ondermijnt.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Ik vind er toch een groot verschil in zitten of je nu praat over "het beste antwoord" of "dat vind ik leuk".
Leuk is iets grappigs, het beste antwoord is iets waar je wat aan hebt, waar je iets mee kunt doen hetgeen je gevraagd hebt.
Dit laatste heeft veel meer waarde voor de topicstarter.

 

Nee , Sprietje. Nu denk je aan je eigen winkel van het schotelpark waar je zeer voortreffelijk werk levert en velen helpt met een oplossing voor hun probleem.

Het woord " leuk " of " like " vat jij letterlijk op en dit is het totaal niet . Als iemand een bericht plaatst en anderen vinden dit heel interessant kunnen ze dit aanstippen met een "like knop".

Als wij als feedhunters een interessante feed posten die velen een dosis aangenaam kijkplezier aanlevert hoe dien ze dit in jouw visie dan aan te geven ? Met een knop "het beste antwoord " ?

Gaat niet Sprietje. Gewoon één knop die zegt , tja dit bericht ( of reactie op een bericht ) vind ik nu  leuk, prima, interessant, boeiend ... vul maar aan.....

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Crazy Sat:

Geregistreerd: 19 juni 2005
Locatie: Poperinge
Berichten: 11.951
Aantal gegeven likes : 250
Aantal gekregen likes : 596 in 212 berichten

 

Om te zien wie de berichten leuk vond ( een "like" dus ) kun je onder dat bericht  volgende vermelding meegeven :

 

De volgende 4 leden hebben Crazy Sat een like gegeven voor dit bericht :
naam lid 1 - (14-10-2017), naam lid 2 - (14-10-2017), naam lid 3 (15-10-2017), naam lid 4 (15-10-2017)

 

Jakkes, mij veel te veel FB!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat, je ziet dat helemaal verkeerd.
Het beoordelingssysteem ging over een antwoord dat iemand krijgt naar aanleiding van een vraag die hij gesteld heeft.
Jij hebt het nu over feedhunters. Heeft iemand daar een vraag over gesteld?
Nee, je vind het zelf leuk om daarvan foto's te plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Het beoordelingssysteem ging over een antwoord dat iemand krijgt naar aanleiding van een vraag die hij gesteld heeft.

 

In het land der blinden is eenoog koning . :whistle:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Michel

Ik dank je heel hartelijk dat je dat puntensysteem hebt verwijderd.

 

Veel groeten

en nogmaals dank!

Tom

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal je zien. Is er straks weer behoefte aan de optie: "Dit is een flut antwoord!" :P

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste D-box

 

Je hebt nu in een paar dagen tijd al 5 maal aan Michel gevraagd of hij het puntensysteem wil verwijderen of bevestigd dat je het geweldig vindt dat het verwijderd is.
Denk je dat we seniel zijn? Waarom blijf je er maar op hameren?
Man, je komt pas kijken met de 282 berichten en wil je nu hier op dit forum ons de les al komen lezen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Sprietje:

Beste D-box

 

Je hebt nu in een paar dagen tijd al 5 maal aan Michel gevraagd of hij het puntensysteem wil verwijderen of bevestigd dat je het geweldig vindt dat het verwijderd is.
Denk je dat we seniel zijn? Waarom blijf je er maar op hameren?
Man, je komt pas kijken met de 282 berichten en wil je nu hier op dit forum ons de les al komen lezen?

 

Sprietje heeft een nieuwe vorm van min-punten gegeven gevonden .!!

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is in hemelsnaam "FB"?

 

Ik kan het ook uit de context niet begrijpen, wat het zou kunnen zijn.

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...