Ga naar inhoud


display et8500 blijft zwart


joop001

Aanbevolen berichten

Sinds donderdag blijft het display van de et8500 zwart (geeft dus niets weer) dit zowel als de ontvanger beeld op de tv geeft als in standby stand. De activeer knop op het front is in standby keurig rood en in actieve stand blauw.

 

De ontvanger draait Open Pli. (de laatste versie schaakbord maar ook de voorganger was dit zover, heb zojuist Open Pli opgewaardeerd). Heb de verschillende instellingen voor het display in het menu nagelopen.

 

Heeft iemand een suggestie wat er aan de hand kan zijn? 

 

Alvast bedankt voor suggestie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het denk ik niet juist verwoord. 

 

Het display was al zwart voordat ik Open Pli opwaardeerde. Het zwarte display was juist de reden om op te waarderen. 

 

Het zwarte display was er ineens toen de ontvanger werd gebruikt. Eerder was het display ok. (Dus zonder dat er van versie van Open Pli werd gewisseld bij gewoon tv kijken bleef het display in 1keer zwart).

 

Daarom denk ik niet dat er iets in Open Pli fout is gegaan. 

 

Maar niet geschoten is altijd mis flashen kan altijd. Echter hoe dit te doen? Image op USB stick en dan?

 

(Geen vraag uit luiheid maar ben eigenlijk vandaag en morgenochtend nog hier en mag dan weer weg. En thuisfront wil zekerheid dat het geen kwaad kan. Vandaar de vraag om het simpel en effectief te houden voor mijzelf).

aangepast door joop001
Zin aanvulling ivm duidelijkheid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen we dat. Dan wordt er ergens half december begin januari. Voordat het in de planning past.

 

Als er tussentijds suggesties zijn lees ik die graag.

 

Had zelf idee gezien plotse wegvallen display dat het in de 8500 technisch hw probleem is. Maar gezien reacties toch inzetten op de sw. Maar andere geluiden altijd welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

In OPENATV zit ergens in de instellingen een functie om het LCD Display aan/uit te zetten, alsmede verschillende instellingen te maken,  bij andere images is ook iets in die aard voorzien, je kan er even mee testen.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...