Ga naar inhoud

Fritzbox 7490 duitse update

Tonskidutch
 Delen

Aanbevolen berichten

• V.I.P.
Citaat
FRITZ!Box 7490 / FRITZ!OS 6.92

FRITZ!OS ist die Software der FRITZ!Box. Nutzen Sie das Online-Update, um die neueste FRITZ!OS-Version auf dem einfachsten Weg in Ihre FRITZ!Box zu übertragen.

Neue Leistungsmerkmale:
  • Mehr Komfort und Leistung durch Unterstützung von WLAN-Mesh
  • Grafische Mesh-Übersicht für mehr Transparenz, Komfort und Leistung im Heimnetz
  • Alle FRITZ!Box-Einstellungen zu WLAN-Mesh werden automatisch übernommen

helaas is die er enkel in Duitse taal

op de nederlandse site staat een oudere FRITZ!OS 6.83

vreemd daar de wifi een stuk beter is geworden wij daar niet van kunnen profiteren (of je kunt Duits)

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

• 1 maand later...
3 uur geleden zei Tonskidutch:

daar staat inmiddels op jou link, Beetle

Last update: 20.12.2017
FRITZ!OS version: 6.98-48487

O ok dat zal mijn fout geweest zijn dan ;-)  Bedankt voor het corrigeren!

Die versie 6.98-48487 zit ook in mijn Fritz!box 7490, dus gewoon verkeerd geplaatst

aangepast door Beetle
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door Con
      Binnenkort hebben we glasvezel en ik ben het bij de buren
      aan het voorbereiden.

De router komt weliswaar centraal in het huis (woonboerderij)
      te staan alleen zit er tussen de opstellingsruimte en het
      leefgedeelte een steensmuur.

Daarom ben ik op zoek naa een router waarvan ik de antennes
      kan vervangen zodat ik aan de andere kant van de muur in
      het leefvertrek een externe antenne plaats. Zo ook boven.
      Het plafond is namelijk voorzien van isolatie met alu-folie
      en daar is haast niet doorheen te komen met het signaal.

Ik heb zelf de TP-link Archer AC1200 (met 4G) en bevalt
      prima maar weet dus niet of en welke antenne toepasbaar is.

En dan vraag ik mij af of de antennes wel voor Wifi of 4G
      zijn.

• Door Tonskidutch
      Kabinet wil dat consument eigen router kan kiezen bij telecomabonnement
      effe een kort stukje uit de aktualiteit
      bron nu.nl

gaan we het nog meemaken dat onze wensen in vervulling gaan?
    • Door Snoopy
      Elon Musk wil internetsatellieten lanceren

Volgens de vicepresident van het bedrijf, Patricia Cooper, moeten er in totaal 4425 satellieten in een baan rond de aarde komen. Dat is drie keer zo veel als alle huidige satellieten bij de aarde. De SpaceX-satellieten moeten op 1110 tot 1325 kilometer boven het aardoppervlak komen te staan. Voor communicatiesatellieten is dat vrij laag, de meeste staan hoger.

Lees meer
      http://www.telegraaf.nl/digitaal/28105934/__Elon_Musk_wil_internetsatellieten__.html
    • Door Con
      Ik heb hier een nieuwe router. Nu wil ik, indien mogelijk,
      alle clients (bedraad maar vooral draadloos) overzetten.

Als ik nu de router hetzelfde IP geeft als de oude en
      ik geef mijn SSID dezelfde naam en password, maken
      de draadloze clients dan vanzelf verbinding met de
      nieuwe router?
    • Door sattv4iedereen
      Hi,
      Las vandaag op een plaats, waar mensen kloegen, dat ze slecht bereik hebben met hun gsm, en daardoor niet goed kunnen bellen.
      De telecom provider, die zowel vast als mobiel aanbied, gaf een oplossing over een toestel, die je kon huren.
      Volgens de kleine uitleg, moet je dit toestel in je huis plaatsen, en aansluiten op je router. Eens dit gedaan, zou dit toestel een perfecte gsm bedekking geven, waardoor je dan wel perfect kan gsm'en.
      Weet iemand hoe zoiets in zijn werk gaat? Ik zou dan haast denken, dat je dan over een eigen mini gsm zender beschikt, en dat je gsm gesprekken dan via die zender gaat, en via het net verder geleverd wordt waar moet. Maar ik kan het geheel mis hebben. Maar waarom zou je het aan je router moeten aansluiten?
      Misschien leest hier iemand meer over. Helaas verhuren ze het enkel, maar mocht zoiets legaal kunnen voor ieder netwerk, en betaalbaar, dan zou het voor mijn erbarmelijke gsm ontvangst binnen een oplossing kunnen zijn.
      Wie weet meer?
    • Door Janneman
      Dag allemaal,

Ik heb hier een 3G router om op plekken waar geen vast internet is, toch middels wifi internet te hebben.

Nu vraagt een collega mij of dit ook in Turkije mogelijk is.
      Heb wat zitten zoeken, maar kan iemand kort en bondig zeggen wat hij moet doen?

Kan hij bijvoorbeeld een 3g of 4g router in nederland kopen en die voorzien van een Turkse dongel, of bij een intern modem alleen een SIM kaart?
      Je schijnt je ook te moeten registreren oid. Wat houdt dat precies in?

Hij is 2 maal per jaar een week in Turkije dus vandaar zijn vraag.

Alvast dank voor de reacties!
    • Door mapi
      Ik heb een camera gekocht die POE mogelijkheid heeft.  Nu heb ik gewoon een experia box en daarnaast een switch... geen POE ...

Nu is de vraag of indien ik dus nu een POE geschikte switch koop ik die verderop in huis gewoon weer kan koppelen met de NIET poe switch en of router zonder de boel op te blazen .. ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.