Ga naar inhoud


Kabinet wil dat consument eigen apparatuur kan kiezen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


in Belgie heb je een modem/router nodig die gekeurd is door BIPT.Vermits dat veel geld kost doen andere providers het niet.Wat er achter het modem hangt wordt bepaald door je abo.Residentieel wordt het een bbox3 en prof market een amod met al dan niet een proximus gekeurde router of een andere operator zijn apparatuur.Je kan altijd een eigen modem gebruiken maar dan mis je de voordelen van ZTC en in sommige gevallen VDSL2 op hoge snelheid.

 

Eigen apparatuur zou betekenen dat je voor de TV je eigen ontvanger zou moeten kunnen gebruiken.Zou leuk zijn als dat kon bij proximus en zie het nog niet gebeuren bij telenet waar het ganse zooitje dichtgetimmerd zit.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het topic gaat over een recht dat al jarenlang werd ondersteund door de gebruikers van satellietTV maar helaas door de eu lobby werd getorpedeerd

wat je ISP of all-in-one provider aankan doet er helemaal niet toe

 

ik schreef al vaker in het verleden, waarom kan ik wel een energie leverancier kiezen uit timboektoe, maar geen andere receiver

zo vroeg U dat ook vaker

wel er is een groeiend besef bij kabinetsleden

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Tonskidutch:

 

 

ik schreef al vaker in het verleden, waarom kan ik wel een energie leverancier kiezen uit timboektoe, maar geen andere receiver

 

je kan geen energie leverancier uit timboektoe kiezen enkel leveranciers uit binnenland en welke goedgekeurd zijn. 

Je kan rustig je eigen ontvanger achter je modem hangen en iptv kijken. 

Als xs4sll knp proximus enz hun iptv gegevens voor inloggen vrij geeft kan je kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij blijft het niet eens zijn met een uitspraak of commentaar van mij

IPTV of standaard Kabel of standaard Satelliet

je bent echter abuis met je binnenlandse leveranciers, je hebt wel gelijk met binnenlandse netbeheerders die moeten doorgeven wat de energie leveranciers te bieden hebben

 

Voor andere dan luisteraar die een heel andere discussie zoekt

doe je voordeel met het voornemen dat ons kabinet heeft verwoord

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tonskidutch:

het topic gaat over een recht dat al jarenlang werd ondersteund door de gebruikers van satellietTV maar helaas door de eu lobby werd getorpedeerd

wat je ISP of all-in-one provider aankan doet er helemaal niet toe

 

ik schreef al vaker in het verleden, waarom kan ik wel een energie leverancier kiezen uit timboektoe, maar geen andere receiver

zo vroeg U dat ook vaker

wel er is een groeiend besef bij kabinetsleden

Ik zou als ras-optimist bij dat groeiend besef tussen "bij" en "kabinetsleden" de tekst "1 of mogelijk 2" invoegen....:grin:

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik liet een beetje speelruimte voor eigen expressie en/of mening

 

maar ik heb de oude configuraties nog eens doorgelezen

je kunt afhankelijk van de kinderspeelkamer firmware of professionele firmware van routers / Modems een verbinding opbouwen met de provider

overigens die "gratis" provider routers, zijn allemaal beperkt / dichtgetimmerd natuurlijk maar wijken niet af van genormeerde protocollen die de ISP moet toepassen

 

dat aanhouden van de normering was natuurlijk voor menig Sat-TV provider vooralsnog enkel gegarandeerd door het gebruik van hun apparatuur

bullshit natuurlijk

dat staat hier reeds 16 jaar op ons forum dat alternatieve apparatuur net zo performant en beter nog, werkt!

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...