Ga naar inhoud


Kabinet wil dat consument eigen apparatuur kan kiezen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


gaat over nieuwbericht en geen technische vraag :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Europese regelgeving wordt eerder een dooie mus voor kabel en satelliet ontvangers.

Er mag dan al vrije keuze van hardware komen, de vraag is, zal het veel uitmaken.

Veel providers gaan over naar CI+, daar CI+ geen provider is valt dit buiten de wetgeving.

CI+ kan wel eisen stellen aan de ontvanger, hierdoor gaan een boel ontvangers afvallen omdat ze niet de software van CI+ aan boord hebben.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei mebo870:

hierdoor gaan een boel ontvangers afvallen omdat ze niet de software van CI+ aan boord hebben

dat lijkt mij een overhaaste conclusie

als je de doorsnee CI receivers op de markt bekijkt kunnen de meeste een CI+ verwerken

 

maar dat men de CI-cam weer als toegangscontrole zal moeten invoeren lijkt een momentane juiste inschatting van je

let wel; dan moeten de normeringen van de CI+ ook aangehouden worden

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Tonskidutch:

dat lijkt mij een overhaaste conclusie

als je de doorsnee CI receivers op de markt bekijkt kunnen de meeste een CI+ verwerken

 

maar dat men de CI-cam weer als toegangscontrole zal moeten invoeren lijkt een momentane juiste inschatting van je

let wel; dan moeten de normeringen van de CI+ ook aangehouden worden

Moeten we het zo lezen dat als de ontvanger niet aan ci+ normeringen voldoet hij niet verkocht of gebruikt mag worden. 

Ik denk bv aan remote uitschakelen opneem mogelijkheden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor 0 en 1 mensen wel

@luisteraar

pong

ping pong

ping pong ping

ping pong ping pong

het opgooien van het balletje en op welke manier, bepaald het spel

en natuurlijk de mooie effectballen

het publiek is gefascineerd

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 12/13/2017 om 17:38 zei Cobus R:

Ja gedeeltelijk wel maar bv bij kpn en telfort kun je zelf geen eigen voip provider meer gebruiken of hun gegevens krijgen dat gaat veranderen. (als het goed is)

Ik zit al ruim 10 jaar bij Telfort en gebruik altijd een Fritzbox, waarmee ik een vaste lijn heb van Budgetphone. Dat is nooit een probleem geweest.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat klopt maar (hun v10) de nieuwe modems kun je helemaal niks meer mee daar zijn zelfs de poorten nog gesloten zodat alleen hun eigen voip werkt.

en dat moeten ze ook weer los zetten vind ik.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op ‎29‎-‎12‎-‎2017 om 22:43 zei Donkeyman:

Ik zit al ruim 10 jaar bij Telfort en gebruik altijd een Fritzbox, waarmee ik een vaste lijn heb van Budgetphone. Dat is nooit een probleem geweest.

Kan wel zijn, maar zodra je problemen hebt met je internet en de klantenservice belt dan is de 1e vraag " welk modem heeft u?" is dat een ander dan hun eigen modem dan is het antwoord meestal "sorry dan kunnen wij u niet helpen"

Dan moet je toch eerst weer hun modem aansluiten, daarmee de problemen oplossen en dan kun je je eigen modem weer aansluiten.

Maar wil je voip op je Fritz van Telfort zelf dan krijg je geen gegevens om dat aan de praat te krijgen.

 

suc6

 

Gerrit

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2018 om 16:59 zei Cobus R:

Nee dat klopt maar (hun v10) de nieuwe modems kun je helemaal niks meer mee daar zijn zelfs de poorten nog gesloten zodat alleen hun eigen voip werkt.

en dat moeten ze ook weer los zetten vind ik.

 

Dus een Gigaset N300A IP gaat niet werken,ook niet via een extra router?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...