Ga naar inhoud

Waar vind ik deze schakelaar?

el canario
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik probeer een electronische piano te repareren, een 'Real Piano Digital', model RP3.

De netschakelaar lijkt defect, en ik vraag mij af waar ik een dergelijke schakelaar kan bestellen.

En... is dit gewoon een schakelaar (zie foto's) of zit er wat meer in?

Iemand die me op weg kan helpen???

IMG_20180101_162610.jpg

IMG_20180101_162451.jpg

aangepast door el canario

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar bericht
Delen op andere sites

meet hem eens uit maar denk dat het een gewone ON/OFF schakelaar dubbelpolig is.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Zoals ik het kan zien is het een doodgewone dubbelpolige schakelaar.

Daar kan je elke schakelaar voor gebruiken zolang hij maar geschikt is voor 220volt.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

OK, bedankt. 

Zou iemand ook een site kunnen aanbevelen waar ik een drukschakelaar met de specifieke maat zou kunnen vinden, eventueel per PM.

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Het noemen van (web)winkels is niet toegestaan op sat4all.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door boarder
      Ik heb hier een doos vol service manuals van philips tv's van 1980 tot  1995.
      Gratis af te halen na seintje.
      Ik bewaar ze nog een maand - dan gaan ze naar de papierslag

• Door pvdh
      Hoi ben met een koffiezetapparaat bezig van het merk philips saeco hd8751.95 die maalden niet meer
      heb inmiddels het euvel al gevonden maar de fout zit een smd die kapot is
      de vraag is resistor 1ee staat er op en weet niet de waarden ervan heb er een weerstand van 82ohm in gezet en het werkt weer weet alleen niet of het de goede is
      groetjes Piet
    • Door peterp
      Ik heb een vraag : wat voor werk doet een diode 1n 5402 in een acculader 230 V 50 hz met een schakelaar 6v-12 v en is zo,n diode door te meten met een universele stroommeter 
    • Door trust
      equivalent voor BUV61 transistor
      Ik ben op zoek naar 6 st BUV61 , heb ze snel nodig voor reparatie van een ATLET elektro stapelaar .
      Is er e.v. een makkelijker te verkrijgen vervanger .
    • Door R-D-G
      Goededag,
      Na een tijdje te hebben meegelezen.
      Nu maar een account aangemaakt.
      En meteen maar een brandende vraag.
      Het is nu Zondag en heb voor een reparatie een aantal weerstanden nodig 
      van 51ohm 1 watt.

Wie zou mij in de buurt van Voorburg er een paar willen verkopen 🙈

Mvg Ron
    • Door Tonskidutch
      Even onzeker of dit hier bij Soldeerbout, Hardware of bij Off topic ondergebracht moet worden...

schets even de toestand
      de camera functioneert nog altijd (dus de Canon G5 uit 2003)
      de originele accu 2003 en een iets nieuwere 2005 kunnen nog altijd worden opgeladen

symptoom
      nadat de aanduiding van de led groen getoond wordt, dus opgeladen voor beide accu's, neem je de de accu terug in het camera apparaat op en dan blijkt na een kwartier dat de camera meldt dat de batterij spanning te laag is

dus Probleem
      de camera stopt ermee

vraag
      1 )  moet ik de accu vervangen met een nieuwe gezien de leeftijd ervan
      OF
      2 ) kan het ook aan de camera zelf liggen die even zo oud stuk kan gaan

3 ) of zou iemand toevallig een zelfde accu voor de G5 even willen lenen om te testen opdat een onnodige aankoop voor als het geval 2 ) betreft
      EN
      4 ) kun je zo'n camera met goed fatsoen zelf repareren (heb er nog nooit zelve een open gemaakt)

graag iemand die iets van cammera's insides weet
      thanks
    • Door Frans B
      Ben op zoek naar een DC-DC converter v300c12t150bl voor de voeding van een uplink. ik vind het wel bij de chineese sites, maar is dit niet binnen europa te koop?
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.