Ga naar inhoud


Twee CD kaarten in Ultimo 4K


iPadawan

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Tonskidutch:

ipadawan,

het lijkt heel aannemelijk om twee kaarten in een machine te gaan gebruiken voor zulks voornemen (de thuis share)

er spreekt echter niets tegen om de tweede kaart in de andere receiver te plaatsen en een cross share in te richten, mede omdat het veel beter werkt

 

het delen van elkaars zenders (mede wegens de FBC tuners) in de desbetreffende quadrant met gelijke Transponder settings kan prima geregeld worden met remote stream

echter ooit loop je toch tegen de SID limit aan

dat ligt aan kijk gewoonten en wie wat opneemt

daar opnemen en nadien decoderen zoals met VTI 13.02 mogelijk is heel makkelijk gaat tijdens de standby is eigenlijk geen reden om twee kaarten in een receiver te hebben

 

 Hoe werkt dat achteraf decoderen eigenlijk precies?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat cheapwatcher, en ik eigenlijk in ieder geval, bedoeld, hoe stel je dat in?

Als ik, hypothetisch, 6 kanalen wilt opnemen, en 1 bekijk, hoe gaat dat 'later' decoderen dan? Bedoelend, hoe stel je dat in?

Nu net even gekeken naar VTi 13, maar zie er geen aanwijzing rondhangen.

 

 

Een tweede decoder aan sluiten gaat wel maar dan moet ik veel coax extra trekken naar dat apparaat. En als ik het kan opnemen met een tweede kaart of via na-decoderen, zit alles netjes in één box.

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

iPadawan,

sorry als ik het niet duidelijk genoeg schreef

het betreft dan wel een CI+ module, niet per softcam

en dat gaat gewoon per timer als default instelling, kan ook uitgeschakeld worden.

Menu>VTi>instellingen Timer

lees de volledige uitleg en aankondigingen van VTI 11.x erop na

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...