Ga naar inhoud


Enigma2: Hoe iptv opnemen??


RickBrouwer

Aanbevolen berichten

Dag leden, 

Ik wil iets vragen hoe kan ik iptv opnemen met mijn Enigma2 satalietontvanger? Hier gaat vooral om M3u8 bestanden. Want dat werkt het beste bij mijn satalietontvanger. Als ik op de normale wijze het wil opnemen, of het wordt niet opgenomen, of het wordt opgenomen er is geen geluid of er is geen beeld of de beeld of de geluid loopt te snel voorbij. Op de pc gebruik ik het programma DreamSet voor bewerken en invoegen van zenderlijsten, misschien moet ik bij de instellingen van streams, de stream type op DVB-S zetten, ik heb dit bewust op Non dvb-s gezet want het vertraagd mijn decoder behoorlijk... De reden dat ik dit vraag is omdat er zenders zijn op Türksat die ik niet kan ontvangen en ik via een iptv abonnement het in staat ben om te kijken, en er op dit zenders afentoe intresante progamma's die ik graag wil opnemen. 

 

Hopelijk kunnen jullie mij veder helpen

Met vriendelijke groeten Rick. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Over welke iptv kanalen heb je het, en over welke ontvanger ?

Als het gaat om zoals hier b.v. de regionale kanalen, dan worden die perfect weer gegeven en opgenomen (als IP stream). Dit op een VU Solo 2 en een oude Dreambox DM800.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je wel kan raden gaat het om Turkse zenders die wij hier op de schotel niet kunnen ontvangen zoals Fox tv, kanal d,  tv8, ntv, ntv spor etc. 

Ik heb een iptv abonnement lopen en wil graag onder andere deze zenders kunnen opnemen maar hoe doe ik dat? 

 

Merk maakt niet zoveel uit omdat de meeste moderne Enigma2 op de zelfde manier werken, ik geef liever de naam niet door omdat het dan wordt verplaast naar een andere subonderwerp. Wel kan ik zeggen dat ik een moderne Enigma2 satalietontvanger gebruik. 

 

Groetjes,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...