Ga naar inhoud


dell vostro 1000 laptop 2x extern beeldscherm?


seije017

Aanbevolen berichten


Ik heb een Dell Vostro 1700 laptop en daarop heb ik een externe monitor aangesloten en ik kan kiezen of beide schermen of 1 of 2, nu gebruik ik enkel de monitor omdat het scherm van de Vostro 1700 laptop kapot is gegaan. Als je op jou Vostro 1000 een externe aansluiting hebt voor een VGA monitor kun je er 1 extra extern beeldscherm op aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die vostro 1000 heeft alleen een vga aansluiting. Je zou een usb naar vga adapter kunnen proberen, dan kan je er een 2e monitor op aansluiten. Maar of dat lekker gaat werken met usb2 vraag ik me af.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken naar de specs bij Tweakers. Het is er eentje met AMD en windows Vista en VGA. Ik heb ook nog zoiets uit die tijd, maar dan een HP Pavillion.

Daar heb ik lang een 24" monitor bij aan gehad. De VGA daarvan werkte prima met de VGA van de laptop.

Gelukkig zijn er zat monitoren die nog steeds ook een VGA aansluiting hebben.

 

Meestal kan je van VGA wel adapteren naar HDMI, Displayport of DVI, maar dat zou bij mij wel 2e keus zijn.

Van VGA naar USB lijkt me moeilijk met je laptop die USB-2 heeft.

Ik zie alleen verloopstukken met USB-3.1, en dat is heel iets anders: heeft o.a. een kleinere stekker die je ook een halve slag gedraaid in kan steken. In de USB3.1 kabel zit verder een 'intelligente' chip die bepaalt wat je er (niet) mee kan/mag doen.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je, het is zó handig om een tweede beeldscherm te hebben.

 

Zojuist een handigheidje ontdekt: als ik in Firefox een hoop tabbladen heb open staan kan ik er een uitpikken met de muis en naar de tweede monitor slepen.

Die grote monitor wordt dus een beetje mijn prikbord.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op je desktop de rechter muistoets indrukken en daarna op beeldscherm instellingen.

Daarna op detecteren drukken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En de beeldafmeting en frequentie van je beeldscherm en computer komen overeen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...