Ga naar inhoud


Eigenaar Canal Digitaal vindt weg naar Samsung Smart TV


Sprietje

Aanbevolen berichten

In Totaal TV is het volgende te lezen:

 

De Diveo-app van het Luxemburgse mediabedrijf M7 Group is beschikbaar gekomen voor Smart TV-internettelevisie van Samsung. Diveo is op dit moment alleen voor de Duitse markt beschikbaar.

Diveo combineert satelliet met OTT IPTV. Het hybride platform levert extra online functies zoals Programma Gemist, Begin Gemist en opnemen in de cloud (cloudPVR). Diveo was tot nu toe via settopboxen met CI+ module in Duitse huiskamers beschikbaar. Met de komst van een app voor Smart TV-internettelevisies van fabrikant Samsung is gebruik van de settopboxen niet meer verplicht. De Diveo-app is beschikbaar voor Smart TV-modellen van Samsung die in 2016 of later door de fabrikant op de markt zijn gebracht. De Diveo-app was onlangs nog voor een internationale Award genomineerd.
 
Canal Digitaal en TV Vlaanderen
M7 Group heeft de intentie om in de toekomst Diveo ook in andere Europese landen op de markt te brengen. In Nederland is M7 Group met Canal Digitaal als satelliettelevisie-aanbieder actief. In Vlaanderen behoort TV Vlaanderen tot het Luxemburgse mediabedrijf. In Duitsland biedt Diveo toegang tot zeventig tv-kanalen in HD-kwaliteit, ruim dertig zogenaamde catch-up diensten en een video on demand-bibliotheek van ruim vijfduizend titels. De Diveo-app is gratis voor geschikte modellen Samsung-televisies verkrijgbaar. Niet-klanten van Diveo krijgen een proefperiode van dertig dagen om te kunnen bepalen welk abonnement het meest geschikt is. Op termijn wil M7 Group Diveo ook op Smart TV-modellen van andere fabrikanten gaan aanbieden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net zoals NPO Start dat doet.

Heb je de juiste smart tv niet dan kun je gaan lopen klooien met je smartphone en dan casten waar je als Apple gebruiker niet vrolijk van zult worden (zo heb ik van mijn zwager begrepen).

Niet bepaald klantvriendelijk deze insteek.

 

Volgens mij het zoveelste probeersel om de klant zoveel mogelijk geld dan wel data afhandig te maken, onbegrijpelijk dat ook de NPO in dit treintje is gestapt.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Op ‎2‎-‎6‎-‎2018 om 07:48 zei mietde:

Volgens mij het zoveelste probeersel om de klant zoveel mogelijk geld dan wel data afhandig te maken, onbegrijpelijk dat ook de NPO in dit treintje is gestapt.

Commercieel betekent , alles om het geld (Meja - All 'Bout The Money

TV kijken is 1 grote geldklopperij , ik ben het compleet beu !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2018 om 07:05 zei Harley:

Net aangemeld, ziet er goed uit op de 2018 Samsung. Wordt nog wel wat.

Wat heb je aangemeld, de NPO of de Devio App? 

Ik zelf zag van de week op de tablet via de Canal Digitaal App inderdaad al een erg uitgebreid overzicht van de eventuele beschikbaar komende extra zenders.

Denk dat op de CD App dit inderdaad deel uitmaakt van de Devio pakketten....

Mag wat mij morgen in Nl beschikbaar gesteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...