Ga naar inhoud


POE aansluiten


mapi

Aanbevolen berichten

Kan ik zomaar elk POE apparaat aansluiten op een POE switch of moet ik letten op bepaalde spanningen ?....  Ik lees over 12 V 24 V en 48 V POE....  maar lees ook weer dat een POE switch let op welke spanning aangeboden moet worden. toch heb ik nog geen duidelijke uitleg gevonden

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hier staat eigenlijk alles beschreven.

Https://de.wikipedia.org/wiki/Power_over_Ethernet

De aansluiting detecteert zelf wat er aangesloten is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij POE worden verschillende spanningen gebruikt, dus wel degelijk goed opletten. Op het aan te sluiten apparaat staat welke spanning er nodig is.  Dat kan 12, 24 of 48 volt zijn. Als je een managed POE switch hebt, dan kan je via de webinterface meestal de spanning instellen. 

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het aangesloten apparaat onderhandelt zelf de aansluiting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeeeh , dus toch niet zo maar een op een om te zetten ?.  ik heb POE camera's die 48 Volt vragen en krijgen maar een Ubiquiti access point welke 24 Volt voeding heeft..... maar dat is weer een lelijke extra POE voeding erbij. nu wil ik alles via een POE switch regelen dat ik al die extra voedingen kwijt ben.....

 

Dus als ik het goed begrijp moet ik dus een POE switch kopen met Managed systeem  dan zit ik dus met alle apparaten goed

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...