Ga naar inhoud


IOS 12, macOS Mojave en tvOS 12 in Punblic Beta beschikbaar


Jürgen

Aanbevolen berichten

Zoals in het onderwerp al staat vermeld is sinds vandaag versie 12 van IOS, tvOS en macOS Mojave in Public Beta versie te downloaden.

Wil je daar gebruik van maken dien jij je wel eenmalig hiervoor aan te melden, zie bijgaande link. Daar kun jij je aanmelden maar ook het e.e.a. over v12 lezen.

 

https://beta.apple.com/sp/betaprogram/

 

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Benieuwd welke Apple producten daar in aanmerking zullen komen.

Hopelijk nog de iPad mini2.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien in het vervolg beter lezen, ik stuur niet voor niets de bijgeleverde link mee.

Daarin staat toch duidelijk voor welke apparaten deze nieuwe versie beschikbaar komt (is).

 

Maar voor het gemak zie bijlage...😉

 

 

3A45098C-90DC-49E1-89DD-429E9DD301BA.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf blijf even van de Beta's af.

De vorige keer had ik met mijn MacBook Pro tijdens de Beta test wat problemen waarbij ik niet kon achterhalen of het nu aan de Beta lag of aan iets anders.

Ik ben toen naar een recente backup teruggegaan en die beta niet meer geïnstalleerd, hierna was het probleem weer verdwenen.

Ik wacht nu wel af totdat de officiële versies beschikbaar komen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 12 op mijn iPad air2 gehad, maar er weer afgedaan. Werkt niet lekker en ook mijn foto mapjes met foto niet zicht maar. Staat op datum echt niet goed!

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het (nog) niet helemaal lekker werkt is nogal logisch.

Een groot deel van de software (van derden) is natuurlijk nog niet aangepast maar dat zal binnenkort wel gebeuren.

Ikzelf had Mojave even op mijn MacBook Pro geïnstalleerd maar ook gelijk weer verwijderd want een aantal programma's functioneerde nog niet.

 

Wel ook positieve berichten. Tot nu toe kon ik via Bluetooth mijn Soundbar niet verbinden maar met de Beta lukt dit wel.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...