Ga naar inhoud


Mutant HD51 Hevc 265 Ultra HD 4K


lilyohan

Aanbevolen berichten

Ik stond op het punt de Mutant HD51 Hevc 265 Ultra HD 4K via *.de te kopen maar zie in alle advertenties de opmerking "Auslieferung erfolgt ohne PVR fähige Software!"

 

Heb de verkoper een mail gestuurd wat bedoeld wordt en krijg als bot kort antwoord: "Ohne Aufnahmefunktion".

 

Wat heb ik dan aan een ingebouwde HD, kan iemand een leek als ik uitleggen hoe of wat want ik zal wel weer heel stom zijn dit niet te begrijpen.

 

Zie hier een van de advertenties

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heel eenvoudig, opname apparaten hebben een ander invoer tarief, er moet meer belasting voor worden betaald.

Deze ontvanger wordt uitgeleverd zonder optie in de software waarmee je kan opnemen, en zie daar, je ontloopt de extra invoer heffing.

 

Om op te nemen zal je zelf software daarvoor moeten installeren, en strikt genomen de verschuldigde belasting voldoen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei ceesv:

Heel eenvoudig, opname apparaten hebben een ander invoer tarief, er moet meer belasting voor worden betaald.

Deze ontvanger wordt uitgeleverd zonder optie in de software waarmee je kan opnemen, en zie daar, je ontloopt de extra invoer heffing.

 

Om op te nemen zal je zelf software daarvoor moeten installeren, en strikt genomen de verschuldigde belasting voldoen.

 

Okay duidelijk, neem aan dat ik deze software dan ergens van internet moet/kan halen?

Ja, overal te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎8‎-‎2018 om 17:43 zei ceesv:

Deze ontvanger wordt uitgeleverd zonder optie in de software waarmee je kan opnemen, en zie daar, je ontloopt de extra invoer heffing.

 

Hoe moet je dat voor je zien dan, elke software image heeft toch standaard opname functie ingebouwd.  Hebben die verkopers deze er uit weten te slopen dan?  Of bedoelen ze eerder dat er geen harddisk in zit en je die zelf los moet bij kopen.? Want dat lijkt me iets logischer.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zit niet in de software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tik eens in je zoekmachine

 

Mutant 51HD software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op ‎12‎-‎8‎-‎2018 om 17:38 zei beeheap:

 

Bedankt voor je reactie beeheap!

 

Vandaag de box binnengekregen met 1TB harde schijf vooraf ingebouwd door verkopende partij.

Omdat ik niet op de site van openpli kom (tijdelijk uit de lucht?) heb ik eerst een image van Openatv gedownload en geïnstalleerd.

Voor een groentje een hele klus, nu 4 uur bezig en al koppijn :P

Twee dingen zit ik nu nog mee:

 

Vraag 1:

Mijn Canal Digitaal kaart werkt alleen icm. een CI Module en niet in de smartcardreader terwijl ik volgens mij wel gelezen heb dat dit kan, moet ik dan ergens iets instellen om dit werkend te krijgen?

 

Vraag 2:

Opnemen en timeshift werken wel via USB-Stick maar niet naar interne harde schijf.

Bij Timeshift gebeurt er helemaal niets als ik op pauze/play toets druk, ook geen melding o.i.d.

Bij opname krijg ik wel de opnamekeuzes en er staat ook REC op het display en afsluiten van de opname werkt ook maar vind vervolgens nergens een opname terug.

Wat doe ik hier evt. fout?

aangepast door lilyohan
typefout
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Softcam installeren

2. HDD initialiseren/formateren en evt. map movies aanmaken..

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste is Openpli, werkt de kaart zonder CI module i.c.m. Oscam direct. OpenAtv heeft standaard geen Oscam vanwege wetgeving, moet zelf er dan op worden geïnstalleerd.

 

 

 

 

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Mimisiku:

1. Softcam installeren

2. HDD initialiseren/formateren en evt. map movies aanmaken..

 

 

Bedankt voor jullie reacties, omdat de site van Openpli het niet deed maar even bij Openatv gebleven.

HDD initialiseren/formateren had ik gister ook al gedaan maar bracht niks, maar toen ik vanmorgen de receiver opstartte kon ik ineens timeshift gebruiken, opnemen en ook bestanden terugvinden, geen idee hoe of wat.

 

Softcam ook in één keer gelukt, werkt perfect allemaal maar makkelijk is het niet!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...