Ga naar inhoud


open HDF zaphistory


Altobelli

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort open HDF 6.3 geflasht, ivm de streamlink plugin.

Ik krijg alleen zaphistory niet aan de praat, kanalen welke gebruikt zijn komen niet in beeld.

Zaphistory zit er standaard in, , deze staat niet in extensions, kan ik deze ergens vinden en verwijderen?

Dan kan ik een nieuwe plugin downloaden en hopen dat deze het wel doet.

Bvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Sorry voor het late bericht.

Je kunt onderstaand bestand in je box zetten.

Dan moet je deze bewerken met de snelknoppen die zich onder de rode knop (lang indrukken) bevindt.

Onder de snelknoppen(<->) eerst de oude bestanden verwijderen en dan de nieuwe erin zetten bij plugins (<->).

Dan  kun je de zaphistory plugin nog met de menuknop instellen naar eigen smaak.

Ik heb ontdekt dat dit alleen zo gaat bij de HDF image.

enigma2-plugin-extensions-zaphistorybrowser_3.999+git5200+1f00ebf-r3_mips32el.ipk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die toetsen kreeg ik alleen het beeld van de zaphistory, maar ik heb het inmiddels opgelost.
Met de HDF image moet je lang de rode knop intoetsen, dan kom je in het hotkey menu.
Dan ga je zoeken naar previous en next, daar vindt je het zaphystorymenu, deze moet je verwijderen en daar vul je via
de hotkeysetup de historyzap prev en next in, deze vul je in en via de toetsen < > werkt het.
Ik heb deze uitleg even gegeven voor diegene die ook tegen dit probleem aanloopt.
Je moet dus bij deze image een aantal dingen zelf doen, maar dat kun je vaak oplossen met de hotkeysetup. (Rode knop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal proberen het nog iets duidelijker te maken.

De rode knop lang indrukken, dan kom je in het hotkeymenu

Dan ga je zoeken naar previous en next, daar vindt je het zaphistorymenu, deze moet je verwijderen, daar vul je via de hotkeysetup

de historyzap (welke je hebt gedownload) prev.en next in, deze vul je in en via de toetsen <-> werkt het.

Veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Altobelli:

Ik zal proberen het nog iets duidelijker te maken.

De rode knop lang indrukken, dan kom je in het hotkeymenu

Dan ga je zoeken naar previous en next, daar vindt je het zaphistorymenu, deze moet je verwijderen, daar vul je via de hotkeysetup

de historyzap (welke je hebt gedownload) prev.en next in, deze vul je in en via de toetsen <-> werkt het.

Veel succes!!!

In hotkeymenu naar previous op oke drukken, dan infobar openen en dan naar history back en opslaan, dan naar next, op oke drukken, dan infobar openen, dan naar 

history next en opslaan, de plugin history zap heb je al gedownload.

Als je dan weer naar een zender gaat en je drukt op < of > zie je de history staan en die kun je met menu naar eigen behoefte bewerken.

Dit nog even ter aanvulling

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...