Ga naar inhoud


Joyne, hoelang nog?


uncle

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Tonskidutch:

dit moet ik citeren,

want

uncle is de enige die melding geeft van een storing, waarop baseer je dus dat een algemene storing bij Joyne plaatsvond?

 

ik heb ook al eens een verrekte duif op de schotel gehad, en de schijtsporen waren nadien ook nog aanwezig

m.a.w. niemand bevestigde uncle zijn topic / vraag en dus kan zijn dat het een storing bij uncle lokaal betrof

 

Alleen als het gaat om een algemene storing waar iedereen last van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Werkelijk onbegrijpelijk dat op een serieus forum als sat4all al meer dan een week wordt gediscussiëerd over een vermeende kortstondige (35 min) storing bij Joyne die slechts door 1 persoon (uncle) schijnt te zijn waargenomen. En dát dan ook nog onder de suggestieve kop 'Joyne, hoe lang nog'. Voor de goede orde: ik monitor Joyne al sinds ze hun uitzendingen begonnen en op 14 sept is er hier in Portugal geen uitval van signaal geweest. Zou nuttig zijn als meer Joyne abonnees zich zouden melden dat ook zij last hadden van de storing op 14 sept.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is tegelijk geregistreerd  op twee verschillende ontvang systemen van 12:36 tot 13:20 dus voor mij was de melding van uncle een bevestiging dat het klopt. Ik weet ook niet hoe het kan maar ik heb ook geen meldingen gehad van kijkers. Het zal wel een TV daluur zijn.

 

De kop van het topic is inderdaad wat suggestief maar ik kan me het gevoel wel voorstellen als je toevallig zit te kijken en het beeld komt niet terug. Maar goed, de ondernomen actie geeft in ieder geval niet het idee dat het einde dichtbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee systemen met daarachter een klein kabelnet gaven de storing aan in het log overzicht. Ze  bevinden zich op ruime afstand van elkaar waardoor slecht weer ter plaatse min of meer is uitgesloten bovendien viel het signaalniveau niet weg maar de content.

 

Van mij mag het topic ook sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...