Jump to content

Joyne, hoelang nog?


uncle
 Share
Followers 0

Recommended Posts


24 minuten geleden zei uncle:

Om 12:45 uur verdween plotsklaps het signaal van Joyne op de Eutelsat 9 oost. Een technische storing of einde verhaal?

Is om 13:20 uur weer on-air. Dus iets technisch.!?!

Maak het onmogelijke mogelijk

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

Test van het noodstroom aggregaat?

Gebeurt zelfs de NOS wel eens.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link to post
Share on other sites

Gezien het feit dat ze twee uplink locaties gebruiken moet het een probleem bij de bron van het signaal zijn geweest. Twee weken geleden was het signaal van CD een half uur weg door een grote onweersbui boven Hilversum. De RTL zenders bleven uiteraard wel staan en Joyne had helemaal geen last.

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

Joyne wordt in Parijs opgestraald.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link to post
Share on other sites

Via de verkoper een vraag stellen over een satellietstoring? Vreemde route. Uitgerekend Joyne die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link to post
Share on other sites
Op 19-9-2018 om 08:56 zei Eduard07:

Via de verkoper een vraag stellen over een satellietstoring? Vreemde route. Uitgerekend Joyne die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. 

 

Als er een storing is, hoort dat gewoon op de website van de provider te staan en dat is in dit geval Joyne.

Link to post
Share on other sites
  • V.I.P.
2 uur geleden zei kiekiek:

Als er een storing is, hoort dat gewoon op de website van de provider te staan en dat is in dit geval Joyne.

dit moet ik citeren,

want

uncle is de enige die melding geeft van een storing, waarop baseer je dus dat een algemene storing bij Joyne plaatsvond?

 

ik heb ook al eens een verrekte duif op de schotel gehad, en de schijtsporen waren nadien ook nog aanwezig

m.a.w. niemand bevestigde uncle zijn topic / vraag en dus kan zijn dat het een storing bij uncle lokaal betrof

Pabadam

Yonderboi

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Mimisiku
      Misschien volledig ten overvloede:
       
      Op één Joyne CI module kun je zowel het NL pakket als het BE pakketje laten boeken. Wordt eigenlijk nergens vermeld. Ik ging er van uit dat je dan een separaat module moest kopen.. Enige nadeel is dat je wél per land registratiekosten moet betalen terwijl je maar 1 module hebt... Waarschijnlijk deel van het Verdienmodel .
       
      Een handige optie voor diegenen die CDS en TVV Abo hebben en Joyne overwegen
    • By Mimisiku
      Op dit moment is beeld en geluid van Nashville TV gechopped. Net een diashow met bijbehorende geluidsonderbrekingen..
    • By Sprietje
      De populaire sportzender Eurosport wordt door Joyne ingezet om satellietkijkers die nu nog via Canal Digitaal naar tv kijken de overstap te laten maken.
      Meer hierover valt te lezen op Totaal TV.
       
    • By Krikke25
      Ik heb een snipe 1 gekocht (2dehands) en net geüpdatet van astra 1 en astra 3. Dit werkt nu uitstekend. Ik wou ook eens proberen voor joyne er op te laten werken met de frequentie er zelf in te plaatsen en eutelsat vindt hij nu wel maar geen vtm enz... Weet iemand hoe het komt? Werkt joyne op iets anders dan tv vlaanderen dat de snipe 1 dat niet aankan ofz?

    • By huibdankers
      Hallo, ik heb sinds afgelopen week ipv CD voor Joyne gekozen. 
       
      Het uitrichten van de schotel gebeurd via de Een Schwaiger 9002, en gaat perfect op de 9.0E.
       
      Nu is het zo dat ik geen goede zendervolgorde krijg op mijn TV. Welke transponder van de 3 ik ook gebruik. Ik heb gelezen om een transpondervolgorde aan te houden, maar ik kan er maar 1 instellen. Dit resulteert dat op kanaal 1 Ziggo Sport te zien is, en kanaal 74 RTL4 HD.
       
      Ik zou het graag net als bij CD willen hebben, maar ik kan dat dus niet instellen.
       
      Weet iemand hier meer van? Mijn TV is het merk Philips en model 24PHK4000/12.
    • By Mimisiku
      Bij deze de Joyne picons voorJoyne NL en Joyne BE
       
      Uiteraard wederom mijn dank ook aan Stevie
       
      Joyne.rar
    • By Silenlien
      We  zijn we maar weer eens aan de slag gegaan met het proberen ontvangen van Joyne, wat dus niet lukt.
      We hebben een triax schotel, we hebben een enkele Inverto black ultra LNB met twee ingangen gekocht en we hebben een VU solo SE met daarop Openpli 7.0.

      Verder hebben we een ouder type octagon sattelietfinder en een app op de telefoon maar ondanks dit alles we vinden niks nul noppes nada!
      Via dishpointer.com de elevatiehoek opgezocht welke ook goed staat maar tot nu toe zonder een enkel resultaat. Zeer frustrerend!
      Maar daar ik ook gewoon een sukkel ben met de VU solo en al hartkloppingen krijg als ik naar dat ding kijk zou het best kunnen dat ik daar iets verkeerd ingesteld  heb staan en ik daardoor geen enkele ontvangst heb?

      Zou iemand alsjeblieft eens mee willen kijken naar wat ik op mijn tv scherm zie?
       
      Ik druk op menu, ga naar instellingen en kies dan zenders zoeken, vervolgens klik ik op signaalzoeker en zie dan de zoekbalken
      Daaronder staat
      Tuner Tuner A: Vuplus DVB-S NIM (AVL6222) (DVB-S2)
      Satelliet  9.0E Ku-band Eutelsat 9B & Ka-Sat 9A
       Afstemmen vooraf ingestelde transponder
       Transponder  11727 V 30000 3/4

      Dat laatste lijkt me niet goed maar ik krijg dat nergens gewijzigd, wie weet waar ik dat doe?
       
      Als ik naar Tunerconfiguratie ga staat er;
       
      Tuner A Vuplus DVB-S NIM(AVL6222) (DVB-S2)
      Toneburts A/B
      Satellieten 9.0E Ku-band Eutelsat 9B & Ka-Sat 9A, 9.0E Ku-band Eutelsat 9B & Ka-Sat 9A
       
      Tuner B hierachter en onder staat precies hetzelfde als bij A
       
      Kan iemand mij vertellen of dit in ieder geval oké is?
      Sorry dat ik alweer om hulp vraag maar ik word er werkelijk niet goed van, als ik nu maar zeker weet dat de instellingen goed zijn dan hoef ik daar niet aan te twijfelen.
       
      Wat ik ook niet begrijp is dat men zegt, stem af op kanaal huppeldepup, hoe kun je daar nou op afstemmen als je nog geen enkel kanaal hebt geladen?
      Ik kan op de Vu ook niet kiezen voor Joyne als provider, zou ik eens moeten flashen naar een recentere versie van openpli?
      Ook zo'n karwei waarvan ik kippenvel krijg, het flashen op zich heb ik inmiddels onder de knie maar alles wat je daarna moet instellen geeft me bij voorbaat rillingen 🙂
       
      Alvast mijn enorme dank aan wie dan ook.
      Lien
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.