Ga naar inhoud


Website overzetten geeft problemen


Daan

Aanbevolen berichten

Ik ben al een poos bezig het wil even niet werken, maar even een voorlopige oplossing om de webserver thuis te hosten, heb heel de map van de website over gezet op een test server met de database enz.. alles erop gezet ziet alleen de homepage van de website klik ik op een link krijg ik te zien >

The requested URL /intranet/route/ was not found on this server.

is degelijk wel aanwezig.

Zie ik wat over het hoofd ?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeft je webserver een publiek IP adres, of een 192.168.x.x of 10.x.x.x adres? Als de server geen publiek ip adres heeft, dan moet je van buitenaf testen, dus met je telefoon bijvoorbeeld, die niet aan je WiFi hangt...

Dan als het niet werkt, zoveel mogelijk informatie geven. Dus wat je waar hebt ingesteld etc..

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2018 om 21:42 zei Big fellow:

Heeft je webserver een publiek IP adres, of een 192.168.x.x of 10.x.x.x adres? Als de server geen publiek ip adres heeft, dan moet je van buitenaf testen, dus met je telefoon bijvoorbeeld, die niet aan je WiFi hangt...

Dan als het niet werkt, zoveel mogelijk informatie geven. Dus wat je waar hebt ingesteld etc..

 

Is inmiddels opgelost.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...