Ga naar inhoud


updaten sab titan ftasc prime wie ooh wie


corsak

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Penthe:

Het is FTA prime op de website S919 en daar behoord 1523372197-ALI3510C_26030e00_sab_labe05_mcas_starlight_1CA_0CI_1.0.54.abs toe die je bij de titan fta prime gewoon kunt downloaden.

 

Ah, dat had ik niet gezien!

In het overzicht staat hij dus als de Titan FTA prime, en de naam Titan FTASC prime duikt pas op bij de downloads; dat had ik mooi niet ondekt... :(

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden zei a33:

 

Ah, dat had ik niet gezien!

In het overzicht staat hij dus als de Titan FTA prime, en de naam Titan FTASC prime duikt pas op bij de downloads; dat had ik mooi niet ondekt... :(

 

Groet,

A33

Dat is ook erg verwarrend en zou niet zo mogen zijn, ik neem aan dat het gewoon een fout is op de website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de reactie top van jullie .

Ik heb even gekeken en heb de SAB Titan FTASC Prime Full HD satellietontvanger.

Ik had sab gebeld en moest de ontvanger eerst updaten op de nieuwe update (heb even gekeken bij mij staat de update van maart 2018 op het apparaat ).

Volgens sab waren dan alle problemen verholpen , kan maar 1 keer opnemen of niet moest aldoor formatteren heb ongeveer om de minuut  5 streepje op het scherm zo dus -_-_-   4 seconden en dan is het weer weg.

 Om de week zit hij vast en er staat dan 11 -_ moet eerst van het stroom af en dan doet die het weer .

Heb het apparaat net een maand .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer heb die van SABTRIPLE er in gezet en het lijkt allemaal te werken heb zelf nu een rode led die het doet aan de voorzijde top bedankt .

Ik probeer het nu een paar dagen en laat even weten of het zo goed is .

P.s waar heb jij dat weggehaald die bij sab op de site deed het bij mij dus niet.

En waar haal je de zenderlijst weg .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is nog steeds aanwezig kan nog steeds niet op nemen wel direct rec maar niet via epg er komt wel een klokje van dat het programma wordt opgenomen maar als ik het apparaat uit doe en 2 uur later weer aan doe heeft deze niet opgenomen.

Hoe lang moet je rustig blijven met zo iets voor dat je het apparaat wat aan doet 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

okay dacht een simpel en makkelijk apparaat te kopen maar valt dat even tegen .

Heb nu de direct opname voor elkaar en ook het in programmeren voor opnamen ook werk nu eindelijk .

Maar als ik opnemen wil via epg dan neemt die wel op maar als ik het af wil spellen krijg ik een zwart scherm en de opname tijd sprint van 1 naar 12 en dan naar 33 enz het is net of hij het versnelt af speelt zonder beeld .

 

P.s wat had ik beter kunnen kopen moet goed en makkelijk werken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer die WD eens zou ik zeggen, niet geschoten altijd mis. Ik laat voor een opname de SAB altijd gewoon aanstaan en laat hem naar standby gaan na de opname tenzij ik 2 dagen iets opneem dan gaat hij na de 2e timer pas uit, de SAB verbruikt heel weinig stroom vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...