Ga naar inhoud


updaten sab titan ftasc prime wie ooh wie


corsak

Aanbevolen berichten

Hallo is er hier iemand die weet hoe ik mijn sab update heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit .

Elke keer weer het bestand gezet op de usb stick maar hij vind hem niet 

En start dan dus niet met updaten.

Wat doe ik fout heb er weinig verstand van .

aangepast door corsak
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo heb het geprobeerd maar dan doet die het niet hij vind de usb stick niet .Als ik hem op ntfs formatteer vind die hem wel .

Heb ook al ander usb sticks geprobeerd maar kan steeds of maar 1 keer opnemen of helemaal niet moet elke keer weer formatteren.

Heb al met sab gebeld en er wordt gezegd eerst even updaten ... ja graag maar als je niet weet hoe dat werkt gaat dit moeilijk toch .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ben ik weer heb een 4 gb geprobeerd en dit werkt inderdaad beter maar als het zo ver is geeft hij aan software fout.

En nu moet ik niet het rar bestand downloaden .

Heb nu deze gedaan van de site van sab     1466081742-ALI3612_0E020E00_sab_linka04_mcas_lemonfree_1CA_0CI_1.4.45.abs

Maar moet ik niet deze hebben van de sab site              1450780646-488_SABTitanFTASCUpgradeTool.rar

en zo ja moet ik nog iets uitpakken (wat een gekloot is dit )

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de Titan FTASC Prime Plus?

Daarvan staan op de sab website geen updates.

 

Wat wil je updaten, de firmware of een zenderlijst?

 

Zomaar firmware nemen van een andere sab titan kan neem ik aan niet; en dan is het niet verwonderlijk dat hij een 'software fout' aangeeft.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

H

37 minuten geleden zei a33:

Heb je de Titan FTASC Prime Plus?

Daarvan staan op de sab website geen updates.

 

Wat wil je updaten, de firmware of een zenderlijst?

 

Zomaar firmware nemen van een andere sab titan kan neem ik aan niet; en dan is het niet verwonderlijk dat hij een 'software fout' aangeeft.

 

Groet,

A33

Het is FTA prime op de website S919 en daar behoord 1523372197-ALI3510C_26030e00_sab_labe05_mcas_starlight_1CA_0CI_1.0.54.abs toe die je bij de titan fta prime gewoon kunt downloaden.

 

Capture.JPG.20cc2b7a32b4bd62f34f8a18c3ed3db2.JPG

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...