Ga naar inhoud


Wimdows 1903 beschikbaar via mediacreationtool


Satneef

Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb geen problemen gehad met de update (had ik de vorige keer ook niet) en het is inderdaad de nieuwe 1903

 

Windows10 1903.jpg

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle 3 de problemen zijn dus problemen die alleen in bijzondere gevallen voorkomen.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier al 2 computers en één laptop bijgewerkt en geen probleem. (Maar wat niet is kan nog komen al reken ik er niet op, backup natuurlijk eerstop externe HD gemaakt.)

win10-1903.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

gisteren mijn deskop geupdate. Zowaar zijn mijn instellingen (bijna) allemaal bewaard gebleven. Alleen de nightlight functie lijkt het nog even niet te doen, maar voor de rest werkt alles zoals het hoort.

 

En ook ik heb van de voren maar een image gemaakt want alles opnieuw installeren had ik niet zo'n trek in.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Penthe:

Je rekent er niet op maar je maakt toch een backup, dus stiekum vertrouw je het toch niet helemaal. 

Dit klopt niet helemaal, vanwege het gegeven dat mijn computers ook in het netwerk zitten maak ik elke week een back-up en dat is niet alleen voor het eventueel falen van windows. (Alles pro 64 bit.)

Volgens velen zijn dat er zes per week te weinig, mijn laptop met 16 gb geheugen en 240gb ssd krijgt vaker een back-up evenals mijn iphone en ipad.

Ook alles met beveiliging van bitdefender en indien nodig nacontrole met sophos.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Penthe:

Ik maak vrijwel helemaal geen backup meer van Windows 10, een verse instal is sneller dan het terug zetten van een backup. Ik maak enkel nog backups van belangrijke bestanden vandaar.

Een vriend van mij zat in de haven van port of Spain op Trinidad en Tobago en toen kwamen ze er achter dat de laptop van zijn collega, waar de nodige bestanden op stonden defect was, en geen back-up bij de hand.
Dus toen maar daar vandaan met de iphone als modem de iso bestanden vanaf de server op kantoor gedownload en dan verbreekt de verbinding, dus opnieuw proberen, tegenwoordig gaan er altijd enkele extra ssd drives mee met bestanden, zelf heb ik bij de laptop ook een extra externe ssd drive in de tas zitten.

 

portofspain.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Penthe:

Ik maak vrijwel helemaal geen backup meer van Windows 10, een verse instal is sneller dan het terug zetten van een backup. Ik maak enkel nog backups van belangrijke bestanden vandaar.

Ik verhuis ook nog de windows gebruikersmappen naar een andere partitie.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 uur geleden zei Penthe:

Ik maak vrijwel helemaal geen backup meer van Windows 10, een verse instal is sneller dan het terug zetten van een backup. Ik maak enkel nog backups van belangrijke bestanden vandaar.

ik boot gewoon vanaf het netwerk en in 8 minuten heb ik een image. Gaat het stuk is ie in 8 minuten weer terug. Alleen windows installeren zou nog wel kunnen in 8 minuten, maar dan alle software en instellingen weer goed zetten kost me echt veel langer dan even een image maken.

 

Uiteraard staat data op de nas en die wordt regelmatig gebackupt.

 

Gisteren mijn desktop geupdate, ging in iets van 20 minuten ofzo. Meteen maar de oude windows versie opgeruimd, als het niet werkt zet ik mijn image wel terug .

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...