Ga naar inhoud


Wimdows 1903 beschikbaar via mediacreationtool


Satneef

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Penthe:

Valt wel mee de link is vals en moet je dus nooit op klikken dat de naam Microsoft erin staat zegt helemaal niets. De echte link zegt dan ook duidelijk dat het Microsoft zelf is https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 en voor de tool https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209 <- Dit zijn de enige juiste adressen.

Klopt, even niet goed gekeken maar je hebt volkomen gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is wel degelijk een MS-link.

 

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meld enkel wat Microsoft bekend gemaakt heeft, aangezien nog niet eens iedereen de Oktober update heeft zou het inderdaad wel eens een stuk langer kunnen gaan duren voordat de nieuwe update gereleased wordt. Ik vind het niet zo erg laat ze eerst maar eens de fouten oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan bevestigen dat 1903 eerder tijdelijk beschikbaar was want ik heb deze vorige week woensdag nog voor iemand op z'n laptop geïnstalleerd.  En die windows versie gaf ook echt aan 1903.  Maar ze hebben 'm blijkbaar weer offline gehaald

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel via de officiele microsoft link, er is ook ergens op internet te lezen dat het tijdelijk online heeft gestaan.  Waarom dat ze het hebben terug getrokken moet je aan microsoft vragen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze bij microsoft klein foutje ontdekt.

--------------------------------------------------------------------------
 
Donderdag 25 april 2019
Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Problemen Windows 10-update computers met USB-stick of SD-kaart

Problemen Windows 10-update computers met USB-stick of SD-kaart

24 april 2019 08:30 Laatste update: 14 uur geleden

Gebruikers van een Windows 10-pc of -laptop die hun apparaat willen updaten met de voorjaarsupgrade van Microsoft, ervaren mogelijk problemen als op de computer een USB-stick of SD-kaart is aangesloten.

Het probleem kan zich voordoen op Windows-apparaten die de voor- of najaarsupdate van 2018 hebben geïnstalleerd en het besturingssysteem willen updaten terwijl er een extern geheugenapparaat is aangesloten, meldt Microsoft.

De oorzaak is dat verschillende poorten met de voorjaarsupdate van Windows 10 een andere benaming kunnen krijgen. Om problemen daarmee te voorkomen, blokkeert Microsoft de update in pc's en laptops die zijn voorzien van een extern geheugenapparaat.

 

Om de update te laten slagen, kunnen gebruikers de USB-stick of SD-kaart uit hun apparaat verwijderen en de installatie van de voorjaarsupdate van Windows 10 hervatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de supportpagina blijkt dat het probleem ligt aan 'incorrecte herbenoeming van schijven'. Als dat gebeurt, krijgen schijven een ander stationsletter toegewezen. Zo kan een externe G:-schijf na de update een H:-schijf worden, schrijft Microsoft als voorbeeld. Deze herbenoeming zou ook effect kunnen hebben op interne schijven. Volgens Microsoft kan deze herbenoeming plaatsvinden op computers waarop een externe harde schijf is aangesloten. Daarom wordt de update in die gevallen geblokkeerd.

Bron: Tweakers.net 24-04-2019  14:37

 

Zo te lezen alleen opslagmediums

 

aangepast door Pionewbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen ze niet eens een keer alleen fouten oplossen in plaats van noodoplossingen zoeken en 1x per jaar een update doen. Dit gaat zo langzamerhand helemaal de verkeerde kant op.

 

Sinds het begin van Windows 10 ben ik nog steeds niet een tevreden gebruiker omdat Microsoft soms wat aanklooit en te snel released zonder goed te testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben vanaf dat ik weer Windows 10 gebruik eigenlijk aangenaamd verrast en heel tevreden op wat klein ongemak na mbt instellingen zoeken vinden en behouden

op een oude HP smallformat en op twee moderne mini workstations van HP allemaal prima in orde

 

maar ik lees ook over problemen door die Updates, die bij de oude w7 en w8 echter nog veel vaker voorgekomen zijn

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

De Mei update is nu echt beschikbaar.

Voor sommigen via Windows update en voor iedereen hier met de mediacreationtool:,

Tip:Mocht je onder Linux op de link klikken dan ktijg je de direkte download!

Meer info hier (Softpedia)

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...