Ga naar inhoud


Wimdows 1903 beschikbaar via mediacreationtool


Satneef

Aanbevolen berichten

Het maakt voor mij niet uit of het in 8 minuten er weer op staat of niet, en Windows gaat niet zo snel stuk dat er haast bij een nieuwe installatie is hier. De instellingen van de desktop omgeving kun je inclusief achtergrond wegschrijven als een bestand zodat je met een nieuwe installatie enkel maar een dubbelklikje hoeft te geven op dat bestandje.

 

Maar zoals ik al eerder zei wacht ik met updaten naar de laatste Windows 10, de fouten die er in zitten worden de komende week vanzelf bekend en als die voor mij niet erg zijn laat ik de computer pas updaten. Met de oktober update van vorig jaar heb ik wel een aantal keren black screen of death gehad en dat was niet prettig gelukkig was dat na een update ronde weer opgelost maar zou er al niet in moeten zitten vanaf het begin maar was dan ook 1 van de eersten die de oktober update binnenkreeg.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op dit moment zijn er al 14 problemen bekend met de 1903 update.

 

The following issues are known currently:

 

01 May 24: Windows Sandbox may fail to start with error code “0x80070002”
02 May 24: Loss of functionality in Dynabook Smartphone Link app
03 Display brightness may not respond to adjustments
04 Audio not working with Dolby Atmos headphones and home theater
05 Duplicate folders and documents showing in user profile directory
06 Error attempting to update with external USB device or memory card attached
07 Unable to discover or connect to Bluetooth devices
08 Night light settings do not apply in some cases
09 Intel Audio displays an intcdaud.sys notification
10 Cannot launch Camera app
11 Intermittent loss of Wi-Fi connectivity
12 AMD RAID driver incompatibility
13 D3D applications and games may fail to enter full-screen mode on rotated displays
14 Older versions of BattlEye anti-cheat software incompatible

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik had op mijn laptop dat na de update er steeds gewisseld werd tussen de intel graphics en nvidia graphics. Nadat ik de drivers van beide display adapters had geupdate was dat verholpen.

 

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

NVIDIA Quatro M620 geen probleem hier met w10 pro.

De intel en nvidia combo is vaker gedurende de jaren een bron van ellende geweest mbt drivers in veel windows versies

prefereer altijd de enkele grafische kaart bij aankoop van nieuwe pC en Laptop

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

toch hoor ik weinig problemen, en heb zelf eigenlijk geen noemenswaardige dingen meegemaakt met de hier geupdate systemen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gisteren is de update aut. aangeboden.

Alles heeft redelijk veel tijd in beslag genomen (was wel via Wifi).

Vandaag backup systeemkopie en herstel gedaan en tot nu toe werkt alles zoals het hoort.

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het "bijwerken" van windows 10 naar 1903 moet je binnen korte tijd echt wel uitvoeren volgens de gegevens van Microsoft.

 

 

Current status as of July 16, 2019:

We are initiating the Windows 10 May 2019 Update for customers with devices that are at or nearing end of service and have not yet updated their device. Keeping these devices both supported and receiving monthly updates is critical to device security and ecosystem health. Based on the large number of devices running the April 2018 Update, that will reach the end of 18 months of service on November 12, 2019, we are starting the update process now for Home and Pro editions to help ensure adequate time for a smooth update process.

Our update rollout process takes into consideration the scale and complexity of the Windows 10 ecosystem, with the many hardware, software, and app configuration options users have, to provide a seamless update experience for all users. We closely monitor update feedback to allow us to prioritize those devices likely to have a good update experience and quickly put safeguards on other devices while we address known issues. Windows 10 Home and Pro edition users will have the ability to pause the update for up to 35 days so they can choose a convenient time.

The Windows 10 May 2019 Update is available for any user who manually selects “Check for updates” via Windows Update on a device that does not have a safeguard hold for issues already detected. If you are not offered the update, please check below for any known issues that may affect your device.

We recommend commercial customers running earlier versions of Windows 10 begin targeted deployments of Windows 10, version 1903 to validate that the apps, devices, and infrastructure used by their organizations work as expected with the new release and features.
Link naar reactie
Delen op andere sites

F*ck Microsoft, ik gaat echt niet updaten omdat ze dat zo graag willen. En zo denken de meesten er ook over die de april 2018 versie nog altijd draaien. Dat is meer dan 60% van de Windows 10 gebruikers. En nog worden ze daar nog niet wakker bij Microsoft. De meesten zitten niet te wachten op 2x een update per jaar met de nodige problemen die daar bijkomen. Ik zelf draai de oktober 2018 versie en ben niet van plan te upgraden naar de mei 2019 versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt best wel mee, ik heb net mijn creative 7.1 sound blaster weer goed werkend onder windows 10, was danig gemold, door de super microsoft audio drivers, en werkte alleen nog maar op de midden speaker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...